Mamma jeg? Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Mannen min blir rød og sår på penis etter at vi har hatt sex. Tror det har noe med min utflod og gjøre. Har fått mye utflod. Har prøv og ikke ha sex på en stund og da blir han bedre. Er ikke sopp. Legen testet meg for div kjønnsykdommer så jeg vet at det ikke kan være det! Har vært sammen lenge og har ikke hatt dette problemet før. Noen andre som har opplev noe liknende?
mammapiah Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 hei. Ja har fått litt mer utflod æ å, men han blir ikke rød og sår, men han kan bli øm å at det lukte sterker enn vanlig, å æ har ikke hatt det sånn før æ heller..
Diddels Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Aldri hørt om noe liknende... kan jo være noe som bare feiler han, uten at det har noe med deg å gjøre? Uansett kan dere jo prøve med kondom en uke, og hvis han slutter å få prikker og sår, så kanskje det er utflodet, og da er det jo grunn til å ta dette opp med jm eller annet helsepersonell du har regelmessig kontakt med under svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Det kan jo ha noe med ph'n i underlivet å gjøre da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå