Gå til innhold

Hjelp, er dette en SA?.. Blod på dopapiret, 5+3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5+3 idag, har tatt to tester så jeg er helt sikker.

Istad da jeg var på do var det lyserosa blod på papiret, ikke noe i do.

Er dette en begynnende SA, eller kan man blø litt selv om alt er i orden?

Hvordan vet jeg at jeg er gravid hvis jeg blør mer, hvor lenge holder hcg seg i urinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke og vere noe farlig.Og skulle det vere en SA så er det ingen ting du kan gjøre med det.Det samme skjedde med meg både i uke 6 og 8 og er nå 28 uker så ikke bekymre deg men nevn det når du er hos eks lege på førstegangskontroll;)

Skrevet

Det er helt vanlig i den tiden du er i. Er vel egentlig helt vanlig i ett svangerskap uansett. Jeg fikk også litt panikk da jeg oppdaget det i uke 6, men så lenge det ikke vedvarer og det kun er på papiret, skal du ikke bekymre deg. Ta en tlf til jordmor om du blir veldig bekymret. Tipper dem sier det samme, om du ikke har magesmerter i tillegg.

Man blir litt stressa og får lett panikk over alt og ingenting. Mitt råd er å heller at en tlf for mye enn en for lite. Forhør deg hos jordmor, fastlege eller direkte på sykehust om du har noen bekymringer. De vet hvordan hodet står på spinn og er der for deg.

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å høre at det kan være vanlig. Hadde ikke noen blødninger i forrige svangerskap, så tenkte med en gang nå at det var en SA på gang. Jeg har ikke blødd noe mer, så jeg får bare se det an til utover imorra. Godt å bli beroliget ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...