Mutters_til_2 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Fant ut i dag at jeg er gravid. Etter 13 mnd prøving klaffet det endelig for oss. Er ca 5 uker på vei.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Ååååh, å koselig GRATULERER!!!! Vi brukte 4 mnd på å bli gravide denne gangen, men syntes det føltes som en evighet selv, så kan tenke meg du er lykkelig i dag ja =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer så kjempemasse!!!! =) Og masse lykke til! =D
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Så flott. Dere har en fin tid foran dere! Håper dere klarer å nyte det.
vi har verdens fineste gull Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer så masse:) Har termin på likt vi da;)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer så mye:) Kos deg med graviditeten selvom det er travelt med en fra før!
Karoline's*mamma Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer så mykje!! Håpar eg kan følge etter om kort tid
Mutters_til_2 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2009 Tusen takk alle sammen. Får håpe det klaffer for dere også.
*Rutletutt* Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå