AngryBird Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 ...noen som sa til meg at jeg burde se på jordmødrene på nrk webtv..... Utrolig forskjellig åssen fødslene skjer og åssen de takler det. Griner litt for meg selv underveis og plager meg gjennom noen episoder nå.... Er veldig vitebegjerlig så plager megselv for en grunn.... MEN at noen virkelig syns det er greit å bli filma under fødselen skjønner jeg virkelig ikke!!!!
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Hehe. Nei, jeg skjønner heller over hodet ikke at noen vil bli filma under fødselen sin. Jeg hadde ikke villa blitt det selv om filmen kun skulle ha vært til privat bruk.. Men det er jo bra at noen tør det da. Tør å vise frem den siden av seg selv. Så kan jo vi andre lære av det!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg pinte meg igjennom jordmødrene og andre fødselsfilmer før jeg ble gravid. Hadde angst vettu og ville vite hva det dreide seg om. Ble faktisk litt mindre skremt, mens enkelte episoder skremte meg veldig. Spesielt med de folkene som hylte og skrek som ulven. Jeg hadde aldri latt meg filme under en fødsel om jeg så fikk en diger pengesum for det (ok, kunne kanskje diskuteres om det var en STOR pengesum). Ikke vil jeg bli filmet bare for mitt eget private bruk heller. Men kjempefint at noen faktisk tør å stille opp for nasjonal tv, så får vi andre et lite innblikk i dette med fødsel
AngryBird Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Veldig greit å se, jah.... Om ikke annet for å se hvor fort alt er glemt når ungen endelig er ute:P De filma heldigvis lite midt i skrævet, det orker jeg virkelig ikke å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå