4barns mor Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 De siste par dagene har jeg vært kvalm, har vondt i korsryggen og vondt nederst i magen.. Kan dette være tegn på at det er noe på gang?
_ThEoMaMmA_ Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 åh, sånn har jeg det også...ikke vært kvalm i det hele tatt før i svangerskapet før nå plutselig! men hørt at dette er vanlig sånn på slutten....korsryggsmerter kommer mulig fordi det begyner å bli tungt vil jeg tro...kjennes sånn ut her hvertfall...kan jo håpe det er et tegn på fødsel=)
4barns mor Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Håper jo på det da.. ) 13 dager til jeg har termin..
_ThEoMaMmA_ Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 jeg har 18 dager til termin....så går å kjenner etter vondter her å der å håper hver gang jeg kjenner no nytt at det er et tegn på fødsel,,men neiiida...hehe:)
4barns mor Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg og.. He he.. Håper det blir litt regelmessige tak i løpet av dagen. .
taras Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 jeg har også kastet opp flere ganger igår og idag. men det er lenge til termin enda så har ikke begynt å kjenne etter tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå