Kråke-bolla Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hm, mulig hormonene er litt på bærtur nå...men hvorfor i alle dager sender TV2 zebra MANSHOW kl. 14.30??? Det er jo midt i tiden da barna kommer hjem fra skolen?? Nå har jeg en datter på 5, så for meg er det ikke noe problem. Blir bare oppgitt... tenker at det programmet egner seg bedre for voksne mennesker som skjønner at dette er et søppelprogram, og som ikke blir påvirket av den tragiske nedverdigende måten de fremstiller kvinner på. Burde sendes på kveldstid istedet. Og jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av sånne ting... bare at...har dem IKKE NOE ANNET å vise??
lindynatt Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det finnes faktisk voksne mennesker som også vil se tv på den tiden av dagen.. Man kan ikke tilrette legge alle kanaler slik at alt er barne vennlig. Synes det er foreldrene sitt ansvar å passe på hvor mye tv ungene ser og hva de ser. ikke det at jeg tror noe slikt programm er spennende for min del, men, gode programmer på tv er jo det få av og da gjerne sent på kvelden.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Hvorfor slå på tv kl 14.30 er nå mitt spm, da....?
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Nå ler jeg godt.. Bytt kanal? Må dere se på tv? Tror du at tv2 legger opp programmet etter deg og din familie?
Candy girrrl Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Enig med Hi. Mange barn går kun på SFO til andre klasse. Så sitter de der hjemme og sluker rått alt som sendes. Når foreldrene er på jobb.
Kråke-bolla Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 ha ha ha ha :-) morsomt å se at man får så mye pepper bare for å legge ut en liten kommentar... ja ja...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Okey..eg må bare støtte litt opp under deg HI, hehe. SOUTH PARK!!! Sendes jo midt på ettermiddagen?!?! Og hvis ikkje DET kan være skadelig for barn å se, så veit ikkje eg!! Går i 4 tia el noe sånn. så ja... Zebra haaar et litt rart opplegg på det programmet sitt!!!!!
Turtelduen Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Gjør som meg, har canal digital. Bruker foreldre kontrollen. Låser de kanalene barna ikke skal ha kontroll over. Men enig med deg, repriser av slike programmer (tilogmed jeg syns det programmet er kvalmt til tider) burde gå kveldstid. Men de fleste andre er ikke så vulgære...
Mamman til Joachim Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Signerer Turtelduen over. De fleste tver kan du låse slik at barn ikke kan skru på om ettermiddagen. De bør heller være ute å leke eller gjøre lekser er nå min mening.
Turtelduen Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Ja, det går jo og ann. Låse tv... Her hadde jeg aldri gjort det. Ingen barn i nabohusene og 3 m til vannet... Foretrekker barn forran tv til vi kommer hjem da... Men HI du kan nok enten låse tv eller du kan låse hver enkelt kanal med kode...
9nah Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 bare en liten kommentar: personlig synes jeg manshow er hysterisk morsomt. og det er vel mer en parodi på enkle mannfolk enn det er kvinnenedlatende... men enig i at det kanskje ikke trengs sendes på dagtid; her ser man jo både peniser, pupper og grisevitser.
Kråke-bolla Skrevet 16. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2009 Takk, det var nettopp poenget ;-) Som jeg skrev så plager det ikke meg så veldig, da ingen her er hjemme på den tiden bortsett fra meg som er sykemeldt, og jeg klarer fint å skru av eller bytte kanal. Men jeg tenkte egentlig mest på de som har barn på skole/ sfo som kommer hjem, og setter på TV`n... Kanskje ikke akkurat den beste underholdningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå