b77h Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hei Jeg er kun i slutten av uke 20, og har siste uken slitt med ekstreme menssmerter i mage og nedre rygg. Noen dager kun rygg, ene siden, begge sider, noen dager mage og rygg - det varierer veldig. Men er så intenst - mye, mye sterkere enn menssmerter (som jeg er vant til). Har vært hos gynekolog og sjekket at foster, nyrer, fødselskanal - ja, alt ser bra ut! Men blir gaaaal av denne smerten som i dag har vart helt siden jeg sto opp! Og er fortsatt bekymret selv om jeg fikk sjekket i går... Eneste gangen ellers jeg har hatt menssmerter/kramper i rygg var da jeg aborterte i fjor... Hadde vært så fint å høre andre som evt har opplevd lignende, og hvor det har gått bra eller gitt seg. Hos meg har det vart nesten 1 uke nå.
_ThEoMaMmA_ Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 jeg hadde det sånn en stund...rundt uke 25 ca....men det var ikkeno galt...å det gikk over etter et par uker...nå er jeg i uke 38 og håper snart de menssmertene kan komme tilbake!!!heh:)
b77h Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 godt å høre det gikk over etter et par uker da... håper virkelig det også gjør det på meg, for det setter meg helt ut! I dag varte det fra kl 8 til kl 15.30 ca...
latskaus Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Hei! Jeg har hatt mensmuring/smerter helt fra jeg ble gravid, og driver fortsatt på. Er i uke 31 nå. Det tøyes og strekkes, så regner med jeg kommer til å kjenne sånne vondter en god stund til. Bare det tar et lite opphold før jeg liksom skal bynne å kjenne etter rier, så er jeg fornøyd, hehe ;p
Tigerpote Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Ikke i 2. tri, men i 1. tri hadde jeg mye sterke menssmerter. Så ille at tårene spratt og jeg ikke klarte å stå oppreist. Blødde i tillegg, og legen trodde jeg hadde mistet, men hadde ikke det da:0) Stuten. Når du er så langt på vei er jo også sjansen for å miste mye mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå