Gå til innhold

Litt ekkelt spm her altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en så utrolig ekkel lukt av utfloden en dag/ 2 daga etter sex hvor mannen min har kommet inni meg! og det lukter skikkelig!!

Noen flere som har opplevd det samme?? Ekkelt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadd det sånn. Kjøpte noe på apoteket, husker ikke hva det het , men noe med vaginal... er ikke sopp middel men ph balanserene.. Tok en hestekur, 7 dager, men kunne få mindre også..

Han være at det er uballanse der nede

Skrevet

Det er vel slik det lukter av "gammel" sæd, litt fiskeaktig eller råttent? Sæd kan ligge lenge inne i deg, alt renner ikke ut i timene etter sex. Man kan jo bli gravid i fem døgn etter et samleie, må jo bety at noe sæd er inne i deg så lenge? Jeg opplever det samme, og har funnet ut at problemet blir mindre dersom jeg bruker fingrene for å få ut så mye som mulig like etter sex

Skrevet

Tusen takk for svar! Ja det er jo helt grusomt mann!!! det er jo rett og slett sjenerende når man evt er ute blandt folk:/ hadde sex på søndag og jeg gikk faktisk med tampong i går og i dag pga lukt! æsj...

Kansje jeg skal prøve det du gjør anonym 15.03! blir jo litt dyrt i lengden å kjøpe kur hver gang man har sex:) hehe

Skrevet

Dette høres ikke normalt ut i det hele tatt!

Skrevet

Tror det er helt normalt, jo. Har faktisk disutert dette problemet med tre-fire venninner, og de opplevde akkurat det samme. Ikke skrem folk til å tro at noe er galt! Er man usikker får man ta en prat med legen, og kanskej en GU.

Skrevet

Dette er da helt normalt det da. Hvis du har hatt sex med flere menn, så vet du kanskje ti og med at det forekommer med noen og ikke med andre. Det kommer litt an på ph-verdier og slikt.

Prøv å hoppe av i svingen istede. Da slipper du problemet med lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...