Celin Malene Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Vi venter baby i oktober, og håper vi får plass på hotellet etter fødselen. Det vil si både jeg, baby og mann. Men jeg ser på UUS sin hjemmeside at det står at de bare har noen få rom som er "familierom". - Vil det si at far kanskje må sove hjemme? Og må man si fra noe på forhånd om dette? På forhånd takk for svar hvis noen har vært der! )
CiljaS Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Hei! Hotellet har 2 etasjer som er barsel etasjer. Her er det plass for alle 3 på alle rom. Så det skal ikke være noe problem. Jeg fødte på natta og vi fikk ikke rom før utpå formiddagen da det var fullt. Så jeg måtte ligge på barsel og mannen dra hjem på natta. Akkurat det var helt greit da vi vat totalt uslitte begge 2, så fikk i såfall han sove litt godt hjemme. Altså kan dere jo risikere at det er fullt med en gang, men rom får dere. For førstegangs fødende uten komplikasjoner er det vanlig å ha 3 liggedøgn, for andregangs 2. Synes vi fikk god hjelp og oppfølging der. Så vi har valgt ullevål denne gangen også. Lykke til med baby!
Celin Malene Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Så bra, da høres det ut som dette skal gå fint uansett. Tusen takk for svar! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå