Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Sånn rundt 200 kr?
vi har verdens fineste gull Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Prinsessestasj i alle varianter:) Ellers er bøker en sikker vinner her i huset, men er med i bokklubb, så bøker får hun jo titt og ofte:) Lotto, dukketing, tøfler, skjørt, kjoler, fargeblyanter og blokk. Ååå, er mye som er poppis i 4 års alderen, også blir de jo himmelsk glad for det meste, hehe...(så lenge det er rosa eller lilla, til nøds rødt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå