Gå til innhold

Jensen skylder på Sponheim......


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja noen MÅ man vel skylde på når det er litt vanskelig å tenke seg at alle andre enn FrP velgere også kan tenke selv......

 

Hadde det ikke vært for alle de som i år valgte AP fremfor Høyre og Venstre nettopp for å slippe en regjering med FrP, så ville det sansynligvis blitt borgerlig regjering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hun var SLETT IKKE bitter og snurpete på partilederutspørringa i natt.

Skrevet

synes det blir så rart når noen bruker halve tiden på valgvaken til å snakke dritt om en annen partileder...... fremstiller ikke seg selv akkurat som er verdig leder for landet. Nå slipper jeg heldigvis å bekymre meg for det de neste 4 årene:)

Skrevet

Angrep er det beste forsvar. Da har du ikke mye å slå i bordet med vettø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...