Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Noen med gode erfaringer som kan hjelpe.? Har akkurat gått igjennom ett samlivsbrudd. Men har slitt med fødselsdepresjoner og litt angst. Ikke så sterk psykisk Ønaker å gjøre noe med det.
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Så trist, men ang. bruddet så må du vel bare ta tiden til hjelp...lykke til!Ellers fikk jeg ved depresjon god hjelp av noen piller fra lege, ikke lykkepiller altså, som skal hjelpe til med å få den kjemiske balansen på plass i hjernen igjen...gradvis avvenning etter ca ett år. Husker dessverre ikke navnet, men de er mye brukt! Ville i tillegg gått til psykolog, prøvd meg frem for å finne en bra, tror det kan hjelpe deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå