Gå til innhold

Hjelp!! Henger etter på skolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært mye hjemme de siste ukene og ikke gått på forelesninger ( er ikke obligatorisk) pga syk datter.. Og jeg har sååå mye å lese, jeg har lest litt men ikke NOK , henger ca 5-6 kap etter og føler jeg får det aldrig gjort..!

Tror dere dette kommer til å påvirke skoleåret ? Klarere jeg å ta meg igjennom dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å bestemme seg det..... ta ett og ett kapittel om gangen.. Krever mer av deg når du henger bak de andre, om du er klar for å jobbe litt ekstra hardt den nærmeste tiden fremover , ja, da klarer du det :-)))

Skrevet

5-6 kapitell er vel ingenting. prioriter dette når ungene har lagt seg, så burde det gå helt glatt!

Skrevet

Går nok bra:) Jeg var selv laaangt etter, tok skippertak, leste i 2 mnd før eksamen og sto -- (Ikke at det kan anbefales, men jeg hadde vært slapp hele skoleåret) -

Skrevet

Selvfølgelig går det ann å ta igjen noen ukers arbeid, men det kan være ganske tøfft. Problemet er jo at du lett kommer lengre og lengre bak fordi du mangler kunskaper til å forstå tingene når de blir gjennomgått. Jeg vil derfor anbefale deg å jobbe som en gal noen uker. Sørg for at noen andre kan se etter datteren din både dag, kveld og helg i noen uker. Gå på biblioteket tidlig om morgenen og bli der til de stenger. Si nei desverre til sossiale aktiviteter og konsentrer deg bare om studiene intill du er helt asjur igjen. Det er ikke morsomt, men det er bare for en kort periode.

Lykke til.

Skrevet

tuuusen takk:-D Trengte bare å høre at det gikk an så går det nok an.. Jeg elsker å lese, men jeg har undviket lesingen om kveldene når jeg vet at jeg har sååå mye å lese liksom.. vet ikke hvor jeg begynner !

Men jeg setter igang nå!

:D HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...