Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg har blitt kjent med en fyr på internett, og det er ikke akkurat første gang heller men har ikke gått bra tidligere, men ble kjent med ham her på datingside, og vi bor litt langt fra hverandre, men vi er helt hekta på hverandre og vi snakker med hverandre hver kveld gjerne flere timer, jeg har han på facebook og har sett mange bilder av ham, og han er utrolig søt/kjekk og har et bra jobb! Virker like moden som meg og vi har så mye tilfelles, jeg synes det er rart å bli tiltrukket av noen så høyt utan at jeg har truffet vedkommende, han sier det samme. Og det går ikke en dag uten att jeg tenker på ham, vi skal møtes nå om to ukers tid og er nervøs!! Burde jeg roe meg ned litt her?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg traff mannen min på nettet:-)
lindynatt Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg traff mannen min på nettet, den gangen bodde han i Paris og jeg i Norge... Synes nettet er et flott sted å bli kjent med folk
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Det er ganske vanlig, men du skal ikke gå ut fra at du faktisk er forelsket eller at dette er mannen i ditt liv før du treffer ham. Det er veldig fort gjort å danne seg et bilde av folk som ikke stemmer helt overens med virkeligheten, og også å tillegge dem egenskaper man VIL de skal ha, men som de kanskje ikke har. Så kos deg, men ikke få ALT for høye forhåpninger før dere møtes på ordentlig. P.S: jeg møtte også mannen min på nettet.
petite fleur Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg traff samboeren min på nettet. Var forelsket i fyren før jeg møtte ham :-) Hvis dere er så på tuppa etter hverandre, må dere jo bare møtes for å se om det er slik i virkeligheten også :-) Klart man er nervøs og redd for alt mulig rart ( i alle fall var jeg det), men noen ganger må man bare ta noen sjanser. Å møtes på et offentlig sted og ha sagt fra til venninner hvor dere skal møtes er et must! Lykke til! P.S. Jeg bodde i Oslo og han bodde i Tromsø da vi møttes...avstand ingen hindring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå