♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Merker de dagene det er sol og fint vær at man orker så mye mer enn de dagene hvor det er grått og tungt. Hadde det bare vært sol hver dag hehe:-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 hvordan blir du når det er dårlig vær da?
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Deprimert, sur, kranglete og teit...=P Og så fort sola kommer frem løper jeg rundt og danser og synger, haha... Merkelig hvordan været kan påvirke oss sånn, men jeg blir ekstremt fort påvirket av været. Elsker våren, alt er så mye bedre da. Og høsten er verst! Dessverre har vi høst hele året her i bergen=P
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 akkurat slik jeg blir og hehe. Ja ja vi får kjøpe noen palmer og sette i stua og fyre som bare det, kanskje vi får litt sydenstemning:-)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Hehe, det hadde vært noe... Lurer på om jeg skal lage meg en liten strand på terrassen, og sette meg i en klappstol med en paraplydrink... Mannen har en sånn supersterk lampe som han bruker når han maler, lukker jeg øynene kjennes det kanskje ut som solen=) Hihi=)
suseduse Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Jeg er ikke så ille på det, men mamma er helt ekstrem! Aldri møtt en mere værsyk person enn hu, og det sier alle som kjenner hu hehe Koselig at det er mest gråvær i Norge liksom, uff..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 ha ha syns jeg ser deg med den sterke lampa til mannen din. Andre går rundt med varme jakker og slik og du sitt der i shorts og kortermet topp og har det så varmt hehe. baderingen rundt magen og kokosnøtta i andre hånda, ja det hadde vært noe det:-))
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Noe galt med meg da, siden jeg er verpesyk uansett hvilket vær det er??? Eller kanskje det ikke er noe galt, men kanskje jeg virkelig ER verpesyk? =P hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå