Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Datteren min har ørebetennelse og jeg tror trommehinnen er sprukket fordi det kom masse gul væske ut av øret nettopp. Så kom jeg på at sist hun hadde ørebetennelse måtte vi må ktr til legen etter noen uker, men det sa ikke legen noe om nå. Jeg får ikke ringt legen før imorgen pga feil på tlf min, så hvis noen noen har erfaring vil jeg høre Skal man på ktr hvis trommehinnen er sprukket? Takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Da er det i så fall snakk om en mellomørebetennelse, så ville nok ha satt datteren din på noe antibiotika, renger med det er bakteriellt. Dra inn til legekontoret og snakk med de om tlf din ikke funker. Trommehinna mi sprakk pga mellomørebetennelse da jeg var i barneskolelalder, det er utrolig smertefullt!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Glemte å skrive at hun går på antibiotika! Får ringe dem imorgen å spørre om hun trenger time til kontroll
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Jeg tror de bør sjekke at tromhinnen har grodd som den skal, så ring dem i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå