Gå til innhold

Ang bokklubb og kontraktbrudd fra deres side...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

er altså med i en bokklubb som til tross for avbestillinger sender bøkene til meg. Har flere ganger gjort de oppmerksom på det, og spurte i går om oppsigelse. Fikk svar i dag at jeg ikke kan si opp medlemsskapet før jeg har vært medlem i et år, til tross for at de stadig bryter kontrakten (sender ut bøker som ender i at jeg må betale porto, evt betale bøker om jeg glemmer å returnere dem).

Er det noen som vet om det de sier stemmer, eller om jeg faktisk har rett på å gå bort fra avtalen når de bryter kontrakten slik? Tar ikke det de sier for god fisk, for å si det sånn...

Hun påsto at jeg kanskje hadde to medlemsskap da, men det er ihvertfall ikke noe jeg skal ha skylden for, for jeg har virkelig bare meldt meg inn en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det jeg skrev om at jeg hadde en tråd om det i går forsvant på mystisk vis=)

Skrevet

Du får vel en slags kvittering når du har avbestilt, enten en mail du kan printe ut eller et avbestillingsnummer? Dersom du kan bevise at du har avbestilt, skal du selvsagt ikke betale porto. Ville ha kontaktet forbrukerrådet, høres sannsynlig ut at du har rett til å si opp et medlemsskap når de ikke oveholder sin del av kontrakten.

Skrevet

Joda, har alle kvitteringene - og bøkene står i bokhylla, eller er returnert til bokklubben for mine portopenger... Får høre hva de sier, hvis ikke får jeg gjerne kontakte forbrukerrådet... er dritt lei av å stresse med å måtte huske å komme meg på posten for å returnere en bok jeg har avbestilt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...