Gå til innhold

Hvor lenge var dere sykemeldte pga kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 8 og kvalmen har satt inn for fullt. Har ikke orket å gå på jobb denne uka. Dette er mitt andre svangerskap, og sist forsvant ikke kvalmen før uke 15. Husker ikke helt hvor lenge jeg gikk sykemeldt da. Jobber som lærer, så er ikke så lett å få andre arb.oppgaver. Er det noen her inne som gikk sykemeldt i mange uker pga kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sykemeldt en måned pga kvalme. Så hadde jeg ferie, og kvalmen ble mye bedre. Den er ikke heelt borte enda, men jeg er sykemeldt av andre grunner nå, og har vært det i litt over en måned nå.

Skrevet

Ferie da jeg fant ut jeg var gravid. Ferdig med ferien i uke 8, ble da full sykemelding. Er fortsatt fullt sykemeldt, 14 uker i morgen. Vet ikke hvordan det blir fra neste uke, enten fortsatt full sykemelding eller evt at jeg prøver å jobbe halvt. Kvalmen har bedret seg, men kaster fortsatt opp. Har et ekstremt søvnbehov for tida, og så snart jeg får mindre enn 10 timers søvn får jeg en dårlig dag med kvalme og oppkast.

Skrevet

Ser ut som jeg har noen hjemmeværende uker i vente, gitt:(

Skrevet

Var 100% sykemeldt hele forrige svangerskap pga kvalme(hyperemesis), denne gangen har jeg vært hjemmeværende med vesla, det kan man ikke sykemelde seg mot, men det roa seg litt denne gangen etter 17 uker, men er enda en del kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...