Gå til innhold

Bedside/babycrib...noen med erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slike små senger du kan sette inntil voksen sengen. Tenkte det ville være praktisk i forhold til amming.

babybay:

http://shop.textalk.se/no/shop.php?id=6110

bedside:

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger

Lurer på å kjøpe meg en slik en til jannuar babyen min. Noen som har erfaringer med noen av dem?

Alternativet er vugge eller evnt kurv, med muligens en slik babydry ammemadrass med nedfellbare sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som har slike senger og anbefaler de på det varmeste. Har tenkt å skaffe meg en slik en selv - spesielt lurt hvis man allerede har en liten tass i tillegg til baby som liker å komme opp i sengen :)

Skrevet

Vi har også vurdert en sånn seng; babybay. Både fordi vi har veldig lite soverom som er fullt med vår 180 seng + ser fint ut i forhold til amming. Synd den kan brukes så kort tid, men kan jo gjøres om til en fin benk :-)

Skrevet

Vi har kjøpt sprinkelseng, men leste at det fungerte fint å ta vekk den ene veggen og feste sengen inntil vår seng med f.eks belter eller liknende.. Da kan man bare skyve ungen frem og tilbake etterssom.. Kanskje vi prøver det..

Skrevet

Vi har tenkt å gjøre det samme. Sprinkelsengen passer akkurat. Og da sparer vi masse penger.

Rosita 24+1

Skrevet

Vi hadde en sprinkelseng til dattera vår hvor jeg tok ned den ene lemmen, satte en ekstra madrass så den ble like høy som senga vår, og festet den intill med tau. fungerte kjempefint. deilig med amming om natta. koselig å kunne ligge å nyte babyen der ved siden av og alle sov bedre for å ha ungen i senga kan være litt stress. da sov jeg dårligere redd for hvor hun lå etc etc. et vennepar av oss, de jeg fikk ideen fra, hadde kjøpt en sprinkelseng som manglet en vegg hos fretex til 100kr. uannsett det fungerer supert i praksis men det finns flere muligheter enn en ekstra seng. denne gangen vet jeg ikke helt hva jeg gjør når de er to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...