Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 ofte her før??? Har tidligere satt pris på flere svar fra mange som tidligere var svært aktive her.. Hvor er de blitt av? Virker som en god gjeng "sluttet" samtidig, eller har dere skiftet nick?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Vet om flere som gav seg grunnet direkte mobbing inne på forumene..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Hvem tenker du på? Noen har skifta nick vet jeg ...
Gjest Tale30 Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Jeg vet ikke om du sikter til meg, men jeg pleide i alle fall å være aktiv her inne. Jeg er innom nå og da og kaster meg ut i noen debatter, men jenta mi er så stor nå (8 mnd) at hun krever aktivisering i alle sine våkne timer. Det blir derfor ikke så mye tid til å sitte på forum som dette En annen grunn til at jeg har trukket meg litt tilbake er at jeg blir ganske deppa av å være her inne. Det er så mye negativitet, hets, og uforskammede svar at jeg rett og slett får helt melkesyre av å lese. Jeg merker at jeg får et negativt syn på menneskeheten når jeg leser for mye her inne. Synd at det blir slik på et foreldreforum hvor fokus burde være omtanke, rådgivning og støtte. Men som mange har påpekt før når jeg har etterlyst snillere svar: "Det er ikke action om alle skulle snakke om slike foreldreting"
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Enig! Jeg sitter også mye med min 10mnd gamle sønn og har mesteparten av fokus i hans retning. Grunnet mye hets har jeg tydd til anonymknappen og er heller innom og leser litt fremfor å skrive. Synd at det har blitt sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå