Mockanin Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Har konfirmant i midten av september til neste år. Og jeg ser allerede nå at vi kan få et problem. Svigerinnen min var snill og sa vi kunne sette opp partyteltet dems i hagen dems og ha konfirmasjonen der. Vi sa ja til det, men jeg har jo i ettertid skjønt at det er veldig upraktisk av forskjellige grunner. Jeg vet også at det er vanskelig å få leid lokaler rundt her uten at vi må ta catering gjennom "lokalets kontakter". Snakket med faren og stemoren til gutten om å ta catering. Men nei, det var dem ikke med på for det var jo så mye billigere å lage alt selv. Nå er det mange jeg kjenner som har hatt konfirmasjon ol. og sier det motsatte, at det ikke blir noe dyrere å få koldtbord gjennom catering. Er det noen her som har vært i høstkonfirmasjon eller andre tilstelninger på høsten hvor det har vært benyttet partytelt? Det kan jo bli grusomt kaldt og jeg her mine tvil til at varmelamper klarer å holde 35 stk. varme på en kald, våt og gusten høstdag. Vi bor i Oslo så skulle jo tro det var flust av lokaler uten catering, men neida det er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå