Gå til innhold

Din skrekk å se din tenåring i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna blir jo eldre og som tenåringer vil de velge klær og stil selv, og jo eldre, jo mer bestemmer de selv også uten at foreldrene kan si noe. Hva håper du å aldri se din tenåring ha på seg?

Her skal det meste gå greit, også sorte klær, nagler og blå hanekam, helt ok. Men, jeg håper guttene aldri begynner å gå med lyse "dressbukser", skjorter med krave og sånn rutete genser knyttet om skuldrene med bakoversleiket hår *grøsse*, da må vi nok snakke med dem, hehe.. Vesla håper jeg å aldri se i horete klær og med veldig bleiket hår, ellers skal det meste gå fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg må si meg enig med deg. Latterlig dyre merkeklær og dn stilen du beskriver, det hadde vært tungt å svelge. Håper også at de styrer unna tatoveringer. Det er jo ikke klær, men et slags "tilbehør", og de fleste endrer stil fra de er 18 til 28.

Skrevet

Klesstilen bekymrer meg ikke - men valgene de gjør er verre. Skrekken må være at ungene mine ikke ser verdien av å utdanne seg.

Skrevet

Helt ærlig så er skrekken min at de skal bli stokk konservative og bli med i jehovas vitner eller noe...

Skrevet

Jeg kan ikke si det vil glede meg om hun går kledd som det ser ut som hun har et indre kaos. Heller ikke seksuelt utfordrende klær. 50 - tallsgardiner og en stil som skriker at du er frisinnet og hippiminded appelerer heller ikke til meg.

Jeg håper hun finner sin egen sjargong, men ønsker at hun skal være være alminnelig og ordentlig. Om hun er freaket i klærne så overlever jeg sikkert.

Skrevet

klær som ikke matcher og som er full av hull er min store skrekk hehe. det syns jeg er sååå stygt!

men det er jo for all del viktig at de får prøve seg frem og fine sin egen stil i den alderen for det meste går det jo over i løpet av noen år..

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg har hatt noen ganske ekstreme klesstiler oppigjennom selv, så det er greit. Det meste går over :-) Men jeg håper de ikke satser på superhorete klær...

Skrevet

håper faktisk hun ikke blir som meg jeg... jeg har hatt ALLE stiler, men værst var jeg da jeg var 14 år og trodde jeg var værdens deiligste.. grøsser av tanken.. og enig i om hun skulle blitt jehovas vitne el noe.. usj...

Skrevet

Jeg tenker at hvis hun blir litt overvektig så håper jeg at hun finner klær som er passende til hennes kroppstype og ikke presser seg inn i klær som er noe str for små slik at masse hud, pupper og mage vises.

Og utslitte møkkete joggebuker:p

Men hun skal jo selvfølgelig oppdras og læres til å spise sunt, være aktiv og få et flott forholdt til kroppen sin uansett str.

Skrevet

Jeg håper lillemor ikke blir glorete og horete med trange slimfitklær, dyp utringning og ihjelbleika hår med masse masse unaturlig sminke!! *grøss*

Om hun skulle finne på å pierce halve kroppen skulle jeg nok også blitt ganske fortvilt...

Om det er en gutt i magen nå, håper jeg som deg Alva, at han ikke blir en skikkelig sossegutt :) Eller en bodybuilder, haha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...