Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Nei. Fikk innvilget det hos legen min, og får det helt gratis.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 hvorfor det? Jeg har skikkelige hengebryster, de er ikke så tunge, men trenger veldig et løft. Lurer på om jeg har noen mulighet for å få det dekket. I perioder får jeg utslett under brystene. Vet jo at man kan få mageplastikk dekket med over 10 cm overheng, vel, lurer på om det samme gjelder brystene, for i så fall er jeg kvalifisert... (ikke HI, men en annen som lurer)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar. Lurer nemlig fordi jeg har nå 80 d, de er tunge og henger. Er ganske normalvektig, men sliter endel med nakke/skuldre/rygg. Vet ikke om det har noe med dette å gjøre da, men lurer veldig på det. Men har egentlig innbilt meg at for å få dekket slike operasjoner må brystene være "ekstremt" store, så jeg ble veldig glad når jeg leste dette. Er du ferdig med unger? Planlegger nr. 2 nå, og tror kanskje jeg bør vente til ammeperioden er over... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå