Gå til innhold

Dere som stemte AP..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg for alt i verden ikke vil ha en borgerlig regjering som FRP kan være med i. Ingen partier som tiltalte meg i år, men noen er værre enn andre, så utelukkende av de årsakene denne gangen.

Skrevet

Trygt og godt. :-) Er nok egentlig litt Høyre-vridd, men kjente det var litt for kaotiske tilstander der.

Men jeg er litt grinete for at AP må ha med seg SP og SV. Kristin Halvorsen har null respekt fra meg pga måten hun "prostituerer" seg på for å komme i regjering. Nå snakker jeg sak og ikke person selvfølgelig.

Skrevet

Enig med Alva, ville ikkje ha borgarleg regjering.

AP er og det partiet som engasjerer seg i saker som både eg og dei rundt meg er opptatt av. har hatt det supert dei siste fire åra , treng ikkje forandre på det! :)

Skrevet

For meg, fordi jeg fokuserer på Norge i verdens bildet like my som microskopiske saker her i innenriks. Vi har det forholdsvis stabilt her i Norge ift andre europeiske/nordiske land som kllapser rundt oss. Så de gjòr noe riktig selv om man aldri er enig i alt, og det er lett og kritisere enkelt saker. samt er det ofte altfor enkelt for andre partier og si at de skal gjòre ting så myyye bedre enn den sittende regjeringen. Litt FOR lett...

Skrevet

Stemmer egentlig Høyre, men pga FRP valgte jeg AP. Ville ikke risikere å ende opp med FRP-makt. Og på hver test jeg har tatt de siste mnd har jeg endt på AP, så jeg tror mine standpunkt har forandret seg siden jeg blr mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...