Gå til innhold

mat mat mat!!


Rosa J10

Anbefalte innlegg

Er det noen flere enn meg som allerede merker at de er mer sultne enn før? Jeg har en følelse av at jeg aldri blir mett - ikke lenge av gangen hvertfall. Jeg prøver virkelig å ikke spise så mye mer enn før, men jeg er rett og slett sulten! Det er ikke innbildning..

 

Dette er mitt første svangerskap og jeg er 7 uker på vei. Derfor lurer jeg egentlig på om det er normalt å bli så sulten allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ca 7uker på vei og føler jeg spiser mer en før. Men tror ikke jeg spiser så mye mer men bare oftere:)Men for min del så er det bare en fordel for blir ikke dårlig da!!!

 

 

Jeg spiste mye i mitt første svangerskap også. la ikke på meg særlig mye så da er det greit. Men går mye i frukt....prøver å spise sunne ting.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sulten hele tiden.. og jeg blir kvalm og uvel og får hodepine kjempe fort hvis jeg ikke spiser ofte! Prøver å spise mye frukt, grønt etc.. men noen ganger er potetgull popkorn, sjokolade etc det eneste jeg har lyst på... og da tenker jeg heller det enn ingenting..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som faktisk har matlyst...jeg merker sulten, men er så kvalm at ingenting frister. Prøver å tenke på at det jeg stapper i meg faktisk har litt næring når ting er som de er. Var lik forrige svangerskap og la bare på meg 9 kg. Noe som selvsagt var helt perfekt i ettertid:-) Det frister mest med frukt og grønt. Rista brød går også. Tar vitaminer og omega utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig sulten. Begynte da jeg var 5-6 uker på vei. Var sånn forrige svangerskap også. Da ga det seg rundt uke 10. Måtte fortsette med kveldsmat ut svangerskapet.

 

Gikk ikke opp mer enn 10 kg forrige gang, så så lenge det er sunt det du putter i deg, så er det bare å spise med god samvittighet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...