Gå til innhold

exen på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sannsynligvis den eneste i norges landsom ikke er med på facebook. Jeg har funnet ut at min kjæreste har mye kontakt med sin ex via facebook- bør jeg være bekymra? teit spm sikkert, men jeg har ikke så mye peiling på facebook, og har ikke noe behov for å bli medlem liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to ekser på Facebook men herren-i-hus har ingen grunn til å BEKYMRE seg pga. dette.

Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg så lenge de bare har kontakt gjennom facebook.

Jeg er selv trofast og det kunne aldri falt meg inn å være utro heller, men jeg har jevnlig kontakt med to av mine x-er på facebook. Vi skiltes som venner, så hvorfor skal jeg ikke kunne snakke med dem? Men jeg har selvsagt hørt med mannen min om hva han synes om det da, går jo ikke bak ryggen på han. Så lenge han sier det er greit og ikke gjør noe av det, ser jeg ikke problemet med å snakke med dem..!

Skrevet

"Så lenge de BARE har kontakt gjennom facebook" ??

Skrevet

Kommer vel litt ann på om de sender private mld med hverandre på facebook eller svarer åpent på veggen hennes og kommenterer det hun skriver andre steder. Jeg har 3 ekser og har de alle på facebook. Min siste eks var jeg sammen med i nesten 8 år og vi ble enige om å gå fra hverandre. Det er ofte jeg skriver til han på facebook og kommenterer ting han legger ut og skriver, men det betyr virkelig ikke at jeg vil bli sammen med han igjen. Jeg har den nye kjæresten hans som venn der også og vi har skrevet litt mld med hverandre selvom vi ikke kjenner hverandre så godt. Syntes det er hyggelig å vite at han har det bra:-)

Det betyr jo ikke at jeg vil ha han tilbake for jeg har det mye bedre med min nye kjæreste:-)

Skrevet

Nei, vet som sagt ikke. Ser liksom ikke på det som så veldig annerledes enn om de hadde hatt kontakt på sms liksom. Han vet ikke at jeg vet, forresten. Jeg hadde funnet det naturlig å si til min kjæreste at jeg hadde kontakt med min ex på sms. Men er det mer greit liksom å ha kontakt via facebook?

Bare lurer, er som sagt ikke på den båten.

hi

Skrevet

Ja, du bør være superbekymret. Facebook er hakket før "jobbseminar" og hotellweekend med exen. Vi vet jo alle at menn er notorisk utro og alle som en drømmer om å pule eksen - det var derfor de slo opp.

Lært det på dib, så da må det være sant.

Skrevet

Hehe, en som ikke er helt opplyst her eller pila??

Skrevet

Pila er vel en naiv dame som ikke ser ting..

Skrevet

Herregud, sier du at facebook IKKE er synonymt med utroskap?

Nu står ikke verden til påske.

Skrevet

Morsomt.

tenkte mer som en flørt jeg da du over. Jeg spurte fordi jeg ikke vet.

du virker rimelig ekkel forresten. Jeg vil ikke ha svar fra DEG- hvor er den knappen?

Skrevet

Er du HI? Og er det du er ute etter et oppriktig svar?

Svaret er i så fall "hvordan i innheite skal noen her vite om du bør være bekymret fordi din mann har kontakt med eksen?"

Halvparten av neka som skriver på dib høres ut til å ha menn som bør holdes i bånd til daglig og kjettingtjores ved alkoholinntak, for ikke å ved et rent uhell eller bruk av sine maskuline instinkter dyppe kuken i hva det skal være ved første anledning. Om dette inntrykket kommer av at de er i et forhold med neandertalere eller bare er usannsynlig sjalu er vanskelig å si.

Du kjenner din partner, du vet antagelig bedre enn noen her hvorvidt du kan stole på ham eller ikke. Om du ikke vet det, burde du antagelig spørre ham.

På generelt grunnlag er ikke kommunikasjon via facebook nevneverdig mer bekymringsfremkallende enn de fleste andre former for kommunikasjon.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke (uten og kjenne din psersolige situsjon..)

Men det er jo nettop det facebook handler om - og komme i kontakt med folk man ikke har hatt kontakt med på 10-20 år+.

Jeg har begge mine exer på fb. ha-ha, min mann vet alt om begge 2, og har mòtt en av de. Han vet det ikke er noe romantisk der. Sender de meg en hilsen eller lignende viser jeg han det alltid. Her er alt på bordet.

Hadde mannen din vËrt hemmlighetsfull om det, hadde det vært en annen sak. Men har vel tydeligvis fotalt deg om det så...Ville tatt det som et 'godt' tegn.☺

Skrevet

Definer "ekkel" og vi har en spennende samtale gående.

HI og dere andre som har opplysningsplikt hjemme; kan man ikke sende private meldinger med eksen og tilogmed ta en kaffe sammen uten at dette er suspekt og betyr det samme som utroskap?

Skrevet

Facebook har tre ulike måter å ha kontakt med andre på. Man kan skrive på siden til noen -det vil da være en åpen kommunikasjon som alle kan lese.

I tillegg kan man sende meldinger til hverandre -som er skjult for andre. Det blir litt som sms eller e-mail.

En kan også chatte om en er online samtidig. Det vil også være skjult for andre.

Snakk med mannen din om usikkerheten din. Mannen min har heller ikke facebook profil -og mislikte at jeg hadde det. Så viste jeg han litt hva det gikk ut på, viste han vennene mine osv.

Facebook kan benyttes til flørt, men i all hovedsak er det en arena hvor en holder kontakt med venner og familie

Skrevet

ha-ha, ler så jeg rister her.

->-> for en kverulant! tror virkleig ikke dette nicket er her inne for andre grunner enn og kverulere og få ut bitterhet og fustrasjoner. Tragisk..

Ikke gidd HI, hun kan holde på i det uendelige.

Pa Te Ti Ca

Jeg forteller min mann om hilsner fra exer såvel som andre venniner/venner. Ikke noe spes fordi det er en ex. poenget var heller at jeg ikke pròver og skule det, ikke at jeg må fortelle det. Ingen 'opplysningsplikt' her. Vi deler info frivillg.

Og, ja, man kan ta en kaffe uten at det betyr noe. Min mann har også vært ute og tatt en òl m/en av mine exer (noe jeg ikke likte...he-he).

Skrevet

"Pila er vel en naiv dame som ikke ser ting.."

Søren klype, og jeg som akkurat sku'te å spørre om hun kunne "se" nøklene mine.

Skrevet

Det er så sexy når du henfaller til personkarakteristikk når noen er uenig med deg, partykjerringa. Kline? Ses på facebook?

Skrevet

pa te ti ca- du har virkelig funnet det rette nicket

hi

Skrevet

har xer inne der jeg, og jeg snakker sjelden med de.han ene er en del av venneflokken , så han MÅ jeg forholde meg til på en måte.

men ingen fare, var jo en grunn til at de gikk fra hverandre

Skrevet

Hvordan vet du at han slo opp? Han kan jo ha blitt dumpet.. Han kan for alt du vet pila, fortsatt være forelsket i x'en som dumpet han.

Skrevet

Selvsagt kan han det. Hvilken del av svaret mitt til HI mener du jeg bør forandre av den grunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...