Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hvilken butikk har det i tilfelle, og hvordan er prisene?? Jeg vurderer å byte vogn etter første barnet allikevel, har så lyst på city cross i duoversjon... Skal reise ganske langt og skal til svinesund i slutten av uken, så greit å vite om dem har den og hva den koster.. Happyland hadde ikke, sendte e-post dit i går..
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 de har ikke emmaljunga på svinesund. ( bombesikker) men de har på strømstad.(bombesikker) usikker på om de har på nordby..men tror ikke det.. nr til nordy er; 0046052640431 du kan jo ringe å høre..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre til Strømstad?? La oss si fra Halden? Har aldri vært der nede før :-P Skal til Moss i anledning bryllup i helgen og da tenkte jeg at dette på meg benytte meg av ;-)
Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 hm.. tja.. jeg bor i fr.stad selv.. og vi bruker kanskje ca time til strømstad..? ikke noe mer iallefall.. så kanskje ca en halv time i fra halden..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 Vært på 3D eller hørt noe om knøttet ultralyd du da kanskje? Siden du ikke bor så langt unna moss..?? Vi skal dit på fredag nemlig, og begynner å bli veldig spente.. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå