1104 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 I barselgruppen min er det flere som har kjøpt noen utrolig fine ammesjal fra kvinneverden.no. Noen som har erfaring med sjalet eller andre ammeplagg?
mamman til to gutter Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg brukte singlet under vanlig topp sist jeg ammet og syns det fungerte veldig bra. Da dro jeg singleten ned og toppen opp og babyen gjemte det lille som var fremme av puppen med ansiktet sitt. Jeg lot toppen jeg hadde tatt opp ligge ned på kinnet til babyen. Jeg prøvde en gang å dekke til med et teppe fordi jeg ble sittende i sola og amme og da fikk sønnen min fullstendig panikk og klarte hvertfall ikke å konsentere seg om å spise, så det var ikke vellykket her.
mamman til to gutter Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg hadde forresten en ammetopp fra H&M og den fungerte veldig dårlig. Det var umulig å få noe annet enn brystvorta ut av den ligge åpningen, så hele toppen ble klissvåt og mye mer syntes enn når jeg brukte singlet og vanlig topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå