Mille** Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Fra andre enn mannen deres da? Jeg får drøssevis av komplimenter fra mannen min om kroppen min, han elsker rumpa, lårene, magen, puppene osv, men jeg får aldri komplimenter på sånt fra andre menn. Ser at noen skriver at guttA liker rumpa mi, derfor jeg spør. Den siste uka har jeg fått kompliment for øynene min og to ganger for håret mitt, hadde blitt paff hvis noen andre enn mannen min hadde kommentert rumpa mi tror jeg. ;o)
annki83 Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 ja jeg gjør det men det er jo stortsett vis jeg er ute på byn eller en fest eller sånn ting. (da ser jeg vekk fra slibrige kommentarer altså som vel alle har opplevd å få..). har en del venner (menn og damer ) som og har sagt at jeg har så fin sprettrumpe. å det er jo kjekt og høre da:)
FanteGuri Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Får mye skryt for kroppen min av mannen, men ikke av andre nei. Hvis jeg får komplimenter for utseende så er det av typen; fine krøller i håret, pene øyne eller hvis jeg har pyntet meg, så kan jeg få komplimenter om at jeg ser fin ut.. Det er vel en gang jeg har fått skryt for rumpa mi av en fremmed, og det var av ei dame som jobbet i en klesbutikk, som syntes at rumpa mi så fin ut i en bestemt kjole jeg prøvde på..
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Ja, det har jeg alltid gjort. Jeg har ofte blitt sammenlignet med både J-Lo og Beyonce pga rumpa mi, og det er jo kult å høre! Men jeg liker den ikke selv uansett.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Hah! Det er noen år siden det....
Mille** Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Ja, jeg tenkte jo i edru tilstand. Slibrige kommentarer i fylla er jo bare ufint og harry! ;o) Jeg blir mer imponert hvis en mann kommenterer de vakre øynene mine enn de spretne puppene mine, for å si det sånn. Er jo ikke 17 år heller. ;o) En pasient sa til meg tidligere denne uken at jeg burde takke Gud hver dag for det vakre utseende mitt og de perfekte tennene mine som blinket som stjerner. Utrolig koselig da! )
Gemini7 Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Regner med du er inspirert av den andre rumpetråden, så jeg får svare her også. Ja, det gjør jeg. Har ofte fått komplimenter for rumpa, både av fulle og edru menn, både fremmede og kjente. Og faktisk venninner også. Sambo har også fått høre av sine kamerater at de synes jeg har fin rumpe. Så DEN skal jeg ikke klage på altså
Mille** Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 Hehe....joda ble inspirert. Mannen min får også kommentarer fra venner og kollegaer ang utseendet mitt, men hadde en kollega av han sagt "fin rumpe" til meg, hadde jeg seriøst begynt å lure på om han enda ikke var ferdig med puberteten. ;o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 DET var et bra kompliment, det! Jeg er heller ikke så glad i å få komplimenter for utseendet. Blir mye lykkeligere av å høre noe positivt om personligheten min, eller talentene mine.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Hehe,rumpa mi får oppmerksomhet..Men det er jo helt ute på byn og sånne ting:) Og puppene,jeg har ofte fått spm om de er kjøpt:o)Noe de ikke er,så jeg kan vel være fornøyd med de:) Men de viktigste komplimentene er jo sef fra samboer:-)
Mille** Skrevet 15. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2009 Jeg er elendig på å ta imot komplimenter, sikkert for at jeg stort sett er helt uenig i det som blir sagt. ;o/ At noen sier at jeg er en utrolig dyktig sykepleier gjør meg mye mer glad enn at jeg har fine pupper, haha.... ;o)
Mille** Skrevet 15. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2009 Haha.....det spurte mannen min om første gang han så puppene mine, om jeg hadde silikon! Nå, 2 ammeperioder senere, er det ingen tvil om at det er ekte varer. ;o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Huff, jeg vet. Hva skal man si da? "Du har så fine pupper!" Eh... Takk?
Mille** Skrevet 15. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. september 2009 Ikke sant, hva skal man svare på sånt da!? "Fin bul i buksa du har der!?" En kollega spurte meg hvem jeg hadde arvet øynene mine etter. Mamma, svarte jeg. Du må ha en vakker mor da, sa han. Det var et kompliment fra en MANN, ikke en guttunge i puberteten. ;oD
Gemini7 Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Hehe, ja og det er vel en del som henger litt igjen i puberteten lenge også, dessverrre.. Nei det er mer sånn at venner av ham har sagt at han er heldig som har ei så flott dame, "også med den fine rumpa da!". Hmm, føles ubehagelig å skrive slikt om seg selv, men du spurte:) broren hans slengte en gang på til meg da vi snakket om kropp at han syntes jeg var "drømmedama" (og jeg vet han har kommentert rumpa mi eksplisitt)- klinke edru og rett ut, det ble jeg seff glad for.
Gemini7 Skrevet 15. september 2009 #16 Skrevet 15. september 2009 Og jeg regner jo med det er underforstått at de fleste mennesker blir mer oppriktig glad for et kompliment som går på deres personlighet og integritet enn rumpe eller andre kroppsdeler. Men nå var det jo faktisk rumpa denne tråden handlet om;)
Tøysetipp Skrevet 15. september 2009 #17 Skrevet 15. september 2009 Det er mange år siden. Jeg fikk en kommentar fra arvingen om hvorfor jeg hadde så stor rumpe her forleden. Ikke hva jeg vil kalle et kompliment:-o Derimot får jeg veldig ofte kommentarer på øynene mine. Og takker alltid fornøyd, for jeg synes de er fine selv:-)
Mille** Skrevet 15. september 2009 Forfatter #20 Skrevet 15. september 2009 På bilder ja, ifra "gamle" dib-dager. ;o) + at din søsters øyne er rimelig like og de så jeg her forleden på et bilde. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå