MegogTrollet Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg er så bekymret for tiden. Kan godt hende det kun er i hodet mitt, men føler magen har sluttet å vokse og føler det er noe galt hele tiden. Klarer ikke slutte å tenke på det. Andre om føler at magen har sluttet å vokse? Er i uke 36++ nå, men har følt det en stund. Er liv der inne ennå, men klarer ikke få ut av hodet at noe er galt.
1gang09 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 vet ikke hva det kan være, men er du redd og usikker så ring føden, de svarer deg nok, kanskje får du komme inn til kontroll så du ser alt er bra, også kan de måle magen så ser du nok at den har vokst:) er nå det skyter skikkelig fart på seg og blir stoor:) Lykke til:)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Føler minhar sluttet å vokse også...er i uke 35+6 nå. Men symfysemålene er som de skal sier legen. Mindre liv også, men var på føden for to uker siden og da var alt ok så får bare prøve og slappe av.... Bekymrer meg endel jeg også..slitsomt for greie ikke nyte fullt ut og være gravid. Bare gleder meg til å holde henne i armene og være ferdig så jeg vet alt går bra... Ring føden eller jormor og få de til å måle...du går vel oftere på kontroll nå på slutten?
Gjest Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg skulle akkurat skrive et likt innlegg. Jeg kom nettopp fra jordmor, og hun målte meg, og måla var nesten lik som i uke 32...er i uke 35 nå Både pulsen min og babyens var mye høyere enn vanlig, men jeg klarte ikke spørre så mye rundt det, fordi jeg var så utafor pga jenta mi sitter i seteleie...må sette meg inn i så mye nytt nå, har jo forberedt meg på vanlig fødsel, men nå må jeg lese om setefødsler og ks...Stressende... Du kan sikkert ringe føden om du er bekymret Kjempefint om du oppdaterer her om hvordan det evt. går, og hva de sa
MegogTrollet Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Har ikke snakket med noen enda... prøvd å ringe en privat jordmor, vet hun har ultralyd og er ganske billig. Hadde kansje vært godt å få sett babyen, kansje roet meg litt da. Føler meg ikke velkommen på føden, var der en gang i uke 30 pga falske rier som ikke ville gi seg og føltes nesten som om de helst ville kaste meg ut. Møtte en gammel sur jordmor som ikke spurte meg om noe eller hvorfor jeg var der, stod bare å så merkelig på meg... Så vil helst ikke inn der før jeg må Men skal se det hele litt ann, å håper jeg får snakket med JM som jeg har prøvd å ringe:) Hun er super grei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå