Gå til innhold

Er du fornøyd med valget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sånn sett bare glad at frp ikke vant.

Det er ikke ideelt slik det er nå heller, men det vil aldri bli 100& for alle uansett hvem som vinner.

Vi har det veldig bra i Norge syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke fornøyd.

Hadde ikke akkurat ventet at FrP "vant" på den måten at partiet fikk Stortingsflertall, men setter stor pris på at partiet gikk fram (stemte altså IKKE på dem selv). Borgerlig stortingsflertall burde vi absolutt hatt, er overbevist om at det hadde vært best for Norge. Og "borgerlig flertall", altså flest borgerlige stemmer, HAR vi. Men så lenge Arbeiderpartiet er største motstander til å endre valgordningen for å gjøre denne bedre........ Partiet SIER det er for en endring. Inntil man sjekker stemmegivningen rundt slike forslag i praksis.....

Skrevet

Ja og nei

Ja, Rød/grønn sitter enda

Nei, FrP fikk ALT for stor oppslutning....det skremmer meg. Hva har skjedd med folk?? Jeg forstår folk vil ha en endring....men FrP??? Nei skrekk og gru....

Skrevet

Veldig fornøyd med at det fortsatt er rødgrønt flertall :-)

Skrevet

er fornøyd med en rød/grønn regjering.

syns det er skremmende å se, at det "enkle" partiet frp,fikk SÅ mange stemmer(?)

Er det virkelig så mange nordmenn, som virkelig tror at politikk er så enkelt??

Skrevet

Nei, jeg er ikke happy med resultatet. Og håper på en borgerlig seier neste gang...

Skrevet

Ja, er det ikke bare til å få billigere mat, lavere skatter og avgifter, ingen sykehuskø og bedre eldreomsorg. Og trenger de si hvor de tar pengene fra??? Nei, det er da ikke så viktig!

Er helt enig at FRP har fått alt for mye stemmer, og er overrasket over at velgere faktisk tror på alt de sier. En plass vil de også måtte ta penger fra. Men så lenge det kan komme negativt ut for de, så lar de heller være å si hvor de skal ta de fra. Ja, utenom å ta fra oljefondet selvfølgelig!!

Og jeg er selvfølgelig veldig glad for at det enda er en rød/grønn regjering:)

Skrevet

Er glad det ble rødgrønt, men ikke så fornøgd med innbyrdes maktforhold i ny regjering (les: at SP nå er "like sterke" som SV)

Synes forøvrig litt synd på Sponheim jeg da, så betuttet som han var da han skjønte hvor dårlig valg venstre hadde gjort...

Skrevet

Flest velgere på borgelig side,men rødgrønn seier ,er urettferdig valg system.

Det blir desverre ant lenger sykehuskøer og større arbeidledighet.Samt fremdeles voldtektforbrytere som løper frie i Oslo etter kunn 6mnd straff,på jakt etter et nytt offer...(håper det blir en rødgrønn velger)

Jeg vil ikke ha det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...