Gå til innhold

Nå er bristepunktet nær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg ikke burde klage, siden jeg fortsatt har 6 dager til termin, men...

Det har blitt vondt i det siste...

Klarer ikke sitte eller gå noe særlig pga mørkeblå hemorider og et bekken som tar knekken på med. Sover nesten ikke om natta pga maserier, bekkenet og hyppige doturer.

Har hovnet opp i hele kroppen, og er kvalm og sliten. Har begynnt å gå ut over de andre barna nå...:/

Synes jeg kjenner lite liv også om dagen, men kjenner han hver dag da...

Skikkelig syteinnlegg, men er så lei at jeg vil grine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener! Har selv 14 dager igjen til termin, og SÅ ferdig med å gå gravid. Tiden har aldri gått saktere. Sliter også med vondt bekken og dårlig søvn på natten. Har en 2 åring som plutselig har begynt og våkne og bare vil inn til oss. Hylgriner og vil bare ha mamma. Nei nå er det nok kjenner jeg..

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte.... har to dager til termin og har vært møkk lei i to uker... nå har jeg gitt opp litt egentlig.. Har gått over med begge de jeg har fra før, så dette burde jeg ha innstil meg på, men det er noe med det håpet altså.. Men, men. Ikke noe vi får gjort. Vi får trøste oss med rolige dager, avslapning i sola, dusje lenge, se på tragiske såpeserier på tv osv....

Jeg er ganske ustabil i humøret om dagen, og det er jo absolutt ikke noe positivt verken for barn eller mann.. Stakkars.

Snart er det over. På godt og vondt :) Lykke til.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om å vere lei, selv om jeg synes sinnsykt synd på dere...

Leverte nettopp minstemann i barnehagen. 5 minutter gange fra her. Hadde konstante og VONDE kynnere helt til jeg nå kunne legge meg litt på sofaen. Blir hele tiden lurt av disse maseriene, så jeg kommer ikke til å tro på at det er ekte rier når de først kommer...

Jaja, vi får trøste oss med at det faktisk skal bli enda værre før det endelig blir helt bra:)) Og det gleder jeg meg så inderlig til!!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...