Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Skal ha en paraplytrille til eldstemann og står mellom: Rømer Yanis paraplytrille (kr 999 på babyshop) Cybex Onyx (kr 1199 på babyshop) Carena lieback max (kr 999 på barnas hus) Troller lieback trille (kr 799 på Rudo) Hvem er du fornøyd med/misfornøyd med?
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg har ikke prøvd noen av disse. Min favoritt er Maclaren. Jeg ville heller ventet til det kom et godt tilbud på det merket jeg.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Vi skal ha en trille til storebror til en syddentur som vi reiserpå om 19 timer, så vi har ikke tid å vente på tilbud ), men takk for tips.
Gothic Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Vi har en rømer yanis som vi er veldig fornøyd med! Trollervogner liker jeg ikke og cybex onyx er stygge Carena lieback max ser også veldig bra ut, men har ikke prøvd den. Jeg liker spesielt godt at rømer yanis er veldig lett å trille, kommer lett over fortauskanter uten at man må bruke foten for å vippe den opp, hadde tidligere en peg perego pliko som var elendig slik.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Oh, den Yanis så kjempefin ut! Går det an å legge ryggen ganske langt ned på den eller?
Gjest mphs Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Jeg har ikke prøvd noen av de men vil bare minne deg på å sjekke vektgrensen på de siden gutten din er 3 år.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2009 Nå har vi kjøpt Yanis og har til og med testa den på kjøpesenter og er strålende fornøyd så langt ) Gutten min er en småspist kar så vekten er ikke noe problem. Liggestillingen er veldig bra, så og si flat, mye flatere enn carena sin. Ryggen er dårlig polstret så jeg skal legge i ett seatinsert som jeg har liggende. Ryggen var for øvrig like dårlig polstret på carena sin trille.
Gjest mphs Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Nei ikke alle som er så tunge. Jenta m var ca. 11 kg da hun var 3 år.
Ildfluå Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Har heller ikke prøvd noen av dem, men ta en kikk på maclaren. Knallgod kvalitet som kan kalles vogn.
Mom2Two Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Maclaren er fantastik, så signerer den som sa at hun ville ventet på et godt tilbud på denne, evt kjøpe brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå