Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg har: bilseter tvillingvognen deres med bagger klær dyner sengesett fra 1mann håndkler fra 1mann flasker etter 1mann madrasser senger kommer ikke på noe mer? vet mange har nevnt vippestolf ør men det brukte jegi kke til 1mann og derfor tror jeg ikke jeg kommer å bruke det til disse to her:-)
Hyacinth Bucket Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Tja, er jo mest opp til deg det:-). Du har jo det vesentlige. Jeg hadde ikke klart meg uten babybjørns vippestol... Her er det jeg tenker at kan være kjekt å ha: Bæresjal Nye tuter til flaskene Smokker Et godt lager med bleier og mesoft. Engangs tena stelleunderlag Myggnetting/kattenett til vognen Tepper Uro Lenge igjen?
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 45dager til termin.. har alt det du nevner.. hehe. utenom bæresjal. har bæresele.. brukte ikke det noe særlig.. samme med vippestol - aldri brukt
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Tror jeg ville kjøpt en vippestol jeg altså.. Litt enklere å putte en i stolen og bysse den andre hvis begge gråter.. Tanten min har tvillinger, og hun brukte vippestolene sine masse! Når de spiste grøt, når begge to skreik, når hun var i dusjen osv..Men nå var det ikke det du spurte om =) Gulpekluter? I haugevis? Hehe =) Smokker. Tynne tepper
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg forstår ikke hva jeg skal bruke vippestolen til jeg da.. Når jeg har en seng i stuen + sofa + softbagger.. Hehe.. Opplevde aldri at stemoren min brukte vippestol til sine heller.. har liksom aldri sett behovet for den stolen jeg da. Dessuten stenger jo ikke butikken om det skulle bli nødvendig Kunne kanskje trengt flere kluter ja..
pink1254788 Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Jeg bruker vippestol masse til mine to, men det er jo aldri for seint å kjøpe:) Jeg bruker også mye ringslynge, når jeg er på butikken og sånn, veldig pes å trille to handlevogner med en baby i hver;)
Hyacinth Bucket Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 En stor ammepute om du skal amme, mtp på tvillingstillingen. Tvillinger har vel en tendens til å komme litt før, så det kan jo skje når som helst nå da :-)
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Hehe ja det kan det, men jeg er ikke videre bekymret, tror nok heller jeg vil gå på overtid om jeg hadde fåttl ov :-p Er litt sånn at jeg våkner om morgenen og kjenner at "Her skjer det ikke noe på titusen år" :-p Ammepute kjøper jeg når de har kommet om jeg ser behov for det. Handler helst ikke ting jeg ikke har brukt før før jeg får behov for det.. ;-) Men de får ikke komme før 9 oktober altså. Da har jeg oppkjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå