Gå til innhold

I 1973 hadde FrP bare 5% valgoppslutning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg vet det het Anders Langes parti den gangen. Men det var begynnelsen til FrP.

Nå er vi oppe i 22,9%. Det stiger jo stadig oppover. Mer enn noe annet parti!

Bedre lykke neste gang, sier jeg bare ;-D

En dag blir de seierherren over alle andre. Når folk har forstått at nok er nok.

I mellomtiden kan dere betale skatten deres med glede. Det gjelder TV-lisensen, arveavgiften, bompengeavgifter over hele landet og alle andre skatter og avgifter som nå kunne vært med på lista over lettelser.

Jeg betaler nemlig ikke med glede!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 1973, hvis mine kilder er riktige, mistet AP 11% av sine stemmer.

Ganske interessant.

Skrevet

La oss satse på et blått parti f.o.m 2013. =)

Jeg betaler søren ikke med glede jeg heller....

Skrevet

Hadde ikke Sponheim aka. sutrekoppen gått av i trass hadde valget vært en katastrofe for min del.

Men jeg er veldig fornøyd med at det bare var 3 mandater som skilte, så det var rimelig dødt løp! I kommunene rundt her tegner det til å bli rene borgerlige styrer etter neste kommunevalg, og det er noe jeg ser veldig frem til.

Så vi får bite i oss den fæle politikken som kommer til å styre landet de neste 4 årene, og krysse fingrene for neste valg.

Skrevet

Hva er det som gjør at dere ønsker dere USA-tendenser her til lands???

Kan dere forklare ?

Skrevet

Min kommune har hatt ett borgelig styre med frp ordfører i 2 år, og utfra valgresultatet i går, ser det ut som om det var hestekuren folk trengte. Ap har aldri hatt større oppslutning...og takk for det:)

Skrevet

Da har ikke du forstått politikken til de blå, om du tror det blir USA-tendenser. Dette er problemet. Der er for mange som har hørt på de rødgrønne om hva de blå står for, og ikke hørt på de blå om hva de faktisk har som sine saker.

Derfor sitter vi med enda 4 år med skatter, avgifter og løftebrudd av en annen verden nå.......

Skrevet

He he, du sier noe der. Oslo har jo også FrP i teten (lokalt altså) og jeg ser ikke at de har gjort så mye med integreringsproblematikken osv som de skryter av. Men de har klart å levere billigere kollektivtransport da, om ikke annet.

Skrevet

Jeg betaler da skatten min med glede. Ettersom jeg vokste opp i et land med nesten fraværende beskatning, og velferdsordninger deretter, så er jeg faktisk glad for å betale skatt og bidra til ordningene vi har her til lands.

Skrevet

42,6 til ap, og sammenlignet med valget for to år siden over 6% ned for frp. Nå gikk de til valg på å fjerne eiendomsskatten i løpet av perioden, og det gjør de, men tar igjen så det monner på kommunale avgifter, så derfor er ikke pengepungen min blitt mer innholdsrik. Har inntrykk av at ordføreren trives mest med å åpne nye moteforretninger:)

Skrevet

USA-tendenser? Forklar hva det er, du.

Jeg har bodd i USA, og det er overdrevet over hele verden hvordan det er der.

Mange land er bedre enn Norge, og de er ikke lagt opp sånn som vårt system er heller. Vi har bare fått et inngrodd samfunn som ikke vil prøve nye ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...