Gå til innhold

Herlighet, hvor hun styrer på der inne om kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kommer til å få en skikkelig kveldsugle denne gangen. Kjennes ut som om hun skal sparke seg vei ut! Skikkelig ubehagelig, tenker mange ganger at nå må da vannet gå eller noe sånn som hun holder på!

Holder seg ganske så rolig på dagen, men om kvelden så er det helt vilt og faktisk vondt. Kan ikke huske at noen av de andre har holdt på sånn. I kveld var det helt ille!!

Vet ikke hva det betyr jeg, nesten litt ekkelt. Puh, håper hun har tenkt å sove snart. Flere med overaktive babyer på kveld?

Har termin 29. sept.

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Henger meg på denne, han klikker helt etter klokka 22 ;-) Slitsomt!

Skrevet

Jeg satt akkurat og tenkte på at hun drev og flyttet om på møblene (innvollene mine) i hybelen sin. Full fart om kvelden, særlig den første timen etter leggetid, og veldig rolig hele dagen.

Er riktignok en del kortere på vei enn deg (34 uker), men dette mønsteret har vært sånn en stund.

Håper det blir sånn utenfor magen og, jeg er et skikkelig B-menneske.

Skrevet

signerer her også. Etter 22 tar det fullstendig av, så er jeg bekymret på dagen, he he for da er det omtrent helt rolig.

Samma her at det gjør vondt noen ganger. Ikke bare bevegelser, men han strekker på seg, så mageskinnet står ut, å i den stillingen blir han liksom en liten stund, eller legger seg helt mot den ene siden plutselig.

4 dager til termin, å merker han begynner å bli en kraftplugg rett å slett

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Mine to sover mellom 16-16.15. Utover det er detr bare slitsomt. våkner av harde spark hver natt. Gud så godt å bli ferdig snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...