DK+2 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Da jeg gikk gravid med nr.1 fikk jeg vite at jeg hadde bakoverbøyd livmor, fikk liksom ikke noe skikkelig info om hva det egentlig betyr. Noen som vet noen ulemper/fordeler med dette?
NormaJean Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 det er ikke noe uvanlig det, tror det er noe som 10-20% av alle kvinner har bakoverbøyd, altså ikke så veldig sjeldent;) Tror at det kun er problematisk hvis man har direkte plager, feks sterke menssmerter, at den klemmer på tarmene eller noen som opplever at sex kan vær litt ubehagelig i enkelte stillinger. Så det skal ikke i utgangspunktet ha noe å si for fertilieten din eller svangerskapet. Men det er jo bare å spørre legen på neste kontroll, så får du sikkert et vettugt svar;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg har det, og jeg fikk beskjed om at det var grunnen til at jeg fikk mage veldig sent i sv.skapet. Fikk beskjed om at den måtte "vrenges" over for å komme frem. Jeg fikk ikke mage før i uke 25 - og tror det har sin årsak. Magen kom bokstavelig talt over natten. I tillegg har jeg utrolige smerter ved samleie. Man anbefaler penetrering bakfra, men ofte er det helt umulig for meg fordi det er for vondt. Utrolige vonde støt på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå