Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hadde eggløsning for noen dager siden, og etter det så har jeg hatt så vondt i magen på venstre side i eggstokken (tror jeg det er) ..noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Kan jo kanskje kjenne det som lette mensmurringer, jeg fikk det akkurat når jeg blei gravid, men om det var egget som festa seg jeg kjente vet jeg ikke? Jeg hadde også festeblødninger. Man kan kjenne det meste hvis man vil kjenne det da...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Man kan ikke kjenne at egget fester seg, men man kan kjenne at det er noe som begynner å jobbe.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Ja, når egget fester seg og jobber seg inn i livmorveggen for å feste seg, får man ofte uutholdelige smerter. Det kjennes nesten ut som kniver som går gjennom livmoren. Ehhh, nei.... Btw så fester vanligvis ikke egget seg i eggstokken.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Man skal ikke undervurdere kroppen nei. Kanskje kjenner man ikke direkte at egget fester seg, men kanskje de omkringliggende prosessene som settes i gang? F.eks har jeg aldri kjent eggløsning eller lagt nevneverdig merke til eggløsningsslim. Men når vi virkelig prøvde å få barn, da var det akkurat som hele meg gikk over i et annet modus. Jeg kjente eggløsningen etter noen mnd "trening" og ble mye mere obs på eggløsningsslimet. For å si det sånn så klarte jeg å lytte mye bedre til kroppen og hadde kanskje ikke hatt behov for eggløsningstester osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå