oleanna2005 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Vil ha flere meninger om produktene!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 jeg gjør og jeg syntes de er super å det gjør de jeg kjenner som bruker de også, men jeg jobber jo som det så du vil gjerne høre fra noen som er litt mer nøytral:P men jeg har hvertfall bare fått gode tilbake meldinger om de;)
oleanna2005 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg begynte med renssekremen og fuktighetskremen for 2 uker siden. Jeg har fått kviser etter jeg begynte. Tror du det går vekk snart?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 det er hvertfall vanlig at mange får kviser, fordi 3in1 cleanseren skal trekke ut alt som ikke har kommet ut. det er veldig forskjellig for hvor lang tid det tar før de går vekk, men om du ikke hadde problemer med masse kviser og slikt å det har kommet litt kviser tror jeg ikke det kommer til å gå så mye lengre tid før de går vekk. de få jeg fikk gikk vekk etter ett par uker. men det er også viktig at du bruker det morgen og kveld hver dag.
-MtG- Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg har ikke prøvd så mange av dem, men elsker ansiktskremen og liker også ansiktsrensen. Foundationen er også bra. Concealeren var veldig mørk i fargen(den lyseste), men stror kanskje de har fått flere/bedre farger nå?? Var inne og tittet på nettsiden. Litt irriterende at det ikkestårnoen priser:) Meg og Velsa: Hva er prisen på f.eks foundation, pudder, øyenskygger rouge?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 vanlig foundation koster 240kr, mineral powder foundation koster 319. mineral pressed powder koster 210 (449 med skin og kost) øyenskygge koster 100( så går det også ann å få skrin med kost som da og øyenskygger) rouge koster 149. det finnes jo litt fler forskellige pudder å slikt som gjerne er en annen pris på så vist det er noe spesifikt så kan du få prisen på det. ellers får du også med foundation e de forskjellige timewise settene som inneholder rens, fukt.osv
-MtG- Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Søren at sminke er så dyrt altså. Er vel derfor jeg ikke pleier å bruke det:) Men jeg har lyst til å bli fresh igjen:( Er den mineral powder foundation mye bedre enn den vanlige?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 jeg syntes det er mye bedre, bestilte feil til meg selv nå sist å det andre puddere kunne ikke måle seg. nå meg jeg ha foundation under men med mineral powdere kunne jeg kun bruke det å det ble jevnt å fint, det er slik at du må begynne veldig forsiktig og gjerne ta på to ganger, men det går ganske fort.. ja sminken er litt dyr men jeg syntes den er apsolutt hvert det hvertfall;) jeg hadde også mineral powder foundation lenge selv om jeg brukte det så å sin hver dag, tror jeg hadde det rundt 5mnd.
-MtG- Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Tror nesten jeg må investere i noe god sminke etterhvert ja:) Takk for info!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 det kan være ganske så lurt ja;) bare hyggelig!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå