Lavendel*06*10* Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Han snorker så INNMARI!!!!! Noen råd?
DK+2 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Når sambo har vært på fylla, snorker han noe enormt!! Men heldigvis ikke ellers, ikke så jeg merker ivertfall... har du sett den reklamen med en slags plastdings eller hva det nå enn er, som man fester over nesa? Husker ikke hva den heter, men det finnes sikkert noe på apoteket... har hørt om en spray og, men det høres tvilsomt ut... spør apoteket!
Lavendel*06*10* Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Har lyst til å slippe å kjøpe masse greier som ingen VET om fungerer... hehe Jeg vil ha noe som funker.. Gjerne i går! Hehe
Dina1 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Har dessverre erfaring med det ja - har funne to ting som faktisk fungere; nesespray og spray man sprayer i munnen. Begge fungerer faktisk veldig overraskende bra, å denne mannen snorker no så jææævli så jeg vet hva jeg snakker om:) Må ha litt tålmodighet fordi det kan ta noen dager før de virker optimalt, men verdt å prøve. Kjøpes på apotek og dagligvarebutikk. Lykke til!!
Lavendel*06*10* Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Da skal man prøve det.. Blir gæææærn av den snorkinga!
Gjest Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Min snorker av og til. Ikke mye heldigvis. Men om han snorker flere ganger etter hverandre vekker jeg ham slik at han kan legge seg i en annen sovestilling. Det pleier å hjelpe her.
barney Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Mannen min sin snorking er skikkelig ille. Han bruker nå munnsprayen som heter "Silence", fås på apoteket, den funker faktisk ganske bra. I tillegg bruker han snorkeplaster, ikke lekkert - men her prøver vi alt. Nattesøvnene min har hvertfall blitt betrakelig bedre!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Er ikke alltid sambo snorker, men du verden som det durer når han først begynner Hverken spray eller plaster har fungert her, det beste er å dulte borti ham og be ham legge seg på sida, da slutter det som regel
Dina1 Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Hadde det bare hjulpet med et lite dult så,,,, Her hjelper det å dulte han helt ut av rommet;) Neida, er ikke så ille, men han må bruke spray, hjelper bare kort tid å få han til å snu seg, for jeg har akkurat sovnet før han snur seg tilbake...gjerne helt inntil meg og øret mitt for å kosesove på natta - Jadda, jammen sa jeg kos:) Stakkar, ingenting han kan noe for selv da, er bare veldig slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå