Gå til innhold

Liker du rumpa di?

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt et ganske OK forhold til rumpa mi. Den har alltid vært stor, men på en fin måte. Nå i det siste har jeg derimot tatt meg selv i å tenke konstant på rumpa mi når jeg går nedover gata. Får helt angst av å tenke på hvor jævelig fæl den er :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, liker og liker, den henger nå der bak. Men alderen har nok innhentet den, som alt det andre, så nå er jeg igang med et seriøst treningsregime for å få rumpa oppover der den hører hjemme. Med klær på ser rumpa mi ganske slank ut faktisk.

Naken er jeg penest i mørket. ;o)

Skrevet

Jepp, og det gjør gutta også. Nyter det så lenge det varer for det aner meg at det ikke er så mange år igjen;) Hehe...

Skrevet

Nei, lenge siden jeg likte den gitt. Den er stor, bløt og har mange hull

Skrevet

Ja! Den er fast og fin! Synd det er bare jeg som får glede av den..

Skrevet

Jadda.

Rompa mi er bra den, det er berre litt mykje av den ;-p

Skrevet

Nei.. For stor og for mange smilehull, som noen så fint sa ;)

Menmen... Så lenge samboeren er fornøyd så! :D hehe

Skrevet

Den duger til sitt hovedformål. Noe utover det har jeg ikke studert ræva mi.

Skrevet

Ja. hehe, ingen grunn til å mislike den ihvertfall:D

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

den funker liksom.. :-p

Neida, jeg likte den før svangerskapene. Nå liker jeg den ikke så godt lenger. Men jeg liker den når jeg har på meg klær, da ser den ok ut. Dessuten er den veldig kjekk til å sitte på..

Skrevet

Tyngekraften har tatt tak i den og ingen kan vel beskylde den for å være lekker på nåværende tidspunkt, men det skal den bli. Har nettopp begynt med tunge turer i skog og mark. Det gjør susen!

Skrevet

Ja, liker den fordi den er god å sitte på he he Helt sant faktisk.

Har aldri hatt komplekser for rompa mi og jeg har veid nesten 100kg..

Veier ikke så mye nå da, gått ned 15 kilo i år =)

Skrevet

Ja, det er den delen av kroppen (bortsett fra hodet, hehe) jeg har fått definitivt mest positiv mannlig oppmerksomhet for, så jeg liker den. Men ikke bare derfor, jeg liker den selv også. Ganske snerten, om jeg får si det selv. Fint å se at ikke alle her inne hater rumpa si, jenter er som regel så selvkritisk

Skrevet

Ja egentlig! =)

Men nå er den litt stor så må prøve å minske den litt!

Skrevet

ja er vel noe av det jeg er mest fornøyd me sånn rent utseende messig.

noen smile hull er det og dne er nok en anelse større nå en før men gutta boys liker også rompa mi så jeg klager ikke.

Skrevet

ja, den er grei den.

Skrevet

Ja, det gjør jeg da. Den er kanskje ikke så fast som den en gang var, men det går det jo an å gjøre noe med. Ingen smilehull, men litt slapp;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...