♥Nefertiti♥ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Har noen erfaring med dette? Vurderer denne: http://barnibil.if-sikkerhet.no/ifbibprod.asp Noen som har erfaringer/synspunkter til disse stolene? Jeg er førstegangsgravid, og kan ingenting om slikt På forhånd takk for hjelpen!
septbaby09 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 vi leier hos if:) og setet skal komme bra ut i test. izi sleep
♥Nefertiti♥ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Så kjekt! Er dere fornøyd med stolen? Er den så "ren og pen" som If sier at den er ved levering? Hvor tung er den? Vi tenkte eventuelt å leie alle tre stolene. Mye spørsmål her, men er nysgjerrig på om dette er noe for oss
septbaby09 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 den er helt ren og pen:) ser helt ny ut. Den er litt tung, noen jeg har hørt folk si, men jeg skal jo ikke fly rundt å bære den så ofte:) Vi leier også for hele perioden, og syns dette er en veldig kjekk ordning. Så jeg syns stolen virker super, ikke begynt å bruke den ennå, he he 4 dager til termin her. Fint at man kan legge den i liggestilling dersom han sover tungt, på vei til besøk etc, så kan man ta den inn og la han sove videre,
arachnia Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 vet dere om noen andre som leier ut bilstoler?
septbaby09 Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Nei, jeg vet ikke om andre, men man trenger ikke ha forsikring hos if for å leie.
AmExx Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Gjensidige har også en slik leieavtale, der man beholder det siste setet man leier. Vi vurderte dette, men fant ut at det lønte seg ikke om man skulle ha mere enn ett barn. Når det kommer til setet har vi det samme; Besafe Izi Sleep, er knallfornøyd! Det er et tungt sete, men vi bruker det på understellet på vogna om vi tar det ut, så da er ikke det noe problem. Skal nå snart ta det i bruk til andremann!
Tweak Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Jeg fant ut at for oss, som venter vår første men ønsker i allefall en til ikke mange år etter så går det opp i opp i forhold til å leie og å kjøpe ny stol som er vår egen. Vi har lagringsplass, så oppbevaring av babyutstyr fra første til neste er ikke noe problem. Men jeg vurderte ganske sterkt å leie hos if ja. :-)
septbaby09 Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Hos if beholder man også det siste setet. Vi var i tvil og leie eller kjøpe, siden vi også vil ha flere barn med tiden, men vet ikke hva slags bil vi får etterhvert, planer om å kjøpe ny om et par år, så greit å se om det da blir med base etc, så tenkte jeg at når man leier får man det nyeste på markedet, mer eller mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå