EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Merker jeg blir litt provosert, men for all del, det er jo fodt mulig jeg tar feil og media har absolutt ikke stålkontroll på infoen sin alltid MEN les: http://www.seher.no/822864/linni-meister-maatte-ta-keisersnitt - Jeg var for liten til å føde vanlig - Linni Meister måtte forandre planene i siste liten. - Jeg skulle føde vanlig, men det ble keisersnitt - da jeg har for lite bekken. Dennis er jo kjempestor. Liten, sterk og kompakt og veier nesten fire kilo, sier hun til Seher.no. Fire kilo er ikke veldig langt unna sannheten. Mer nøyaktig veide han nemlig 3.610 gram, mens han er 49 centimeter høy. SÅNN: si meg, 49 cm og 3,6 kg, er dette spesielt svært ? Og hvorfor ble bekkenet hennes estimert til å være for lite i siste innspurt ? Det høres bare ut som tull spør du meg. Veldig rart at hun plutselig fant ut av det, "av ren tilfeldighet da eller?". Om dere sjekker bloggen ser man jo at hun dagen før visste hun skulle ta ks, så det var jo et planlagt ks. Som for all del er ok, men jeg tror mer på at hun hadde lyst å ha et 09.09.09 barn, enn noe annet. Og hvorfor fikk hun ks akkurat planlagt på termindatoen sin ? Det virker bare så utrolig rart spør du meg.. MEN som sagt, kan jo hende jeg tar helt feil og har feiltolket noe her, men jeg nekter å tro at hun er for liten til å føde han i den str. Det er ikke sett på som usedvanlig stort i det hele tatt eller ?
♥2 små gull♥ Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Godt det er flere enn meg som stusser over dette. Og jeg mener fortsatt det jeg har skrevet mange ganger her, jeg liker Linni, syntes hun er en søt jente som er tøff som utleverer seg selv sånn som hun gjør i bloggen sin. Men det må være lov å stille kritiske spørsmål allikevel. Hun har hele tiden vært klar på at babyen skulle komme 09.09.09. Dagen før var hun inne og tok blodprøver (vet ikke om det er vanlig før ks, men...). Man finner vel ikke ut midt under fødselen at bekkenet er for smalt? Hvertfall når ungen er såpass "liten" (normal). Nei, jeg tror dette ks har vært nøye planlagt lenge.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Ja jeg får det i allefall ikke til å stemme jeg heller, det er noe muffens her hehe ! Som du sier, så har ikke dette noe med et angrep mot Linni å gjøre, annet enn at jeg tror hun skjuler noe. Og jeg tviler fortsatt på at dette er termindatoen hennes, jeg tror det er en "superkul og artig" dato å få unge på, som er oppkalt etter Michael Jackson, og sorry, men nå disset jeg henne litt...fordi jeg tror faktisk det er noe i det !
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Åh, herregud, jeg blir så sliten av at alle henger seg opp i dette. Det er jo tydelig at det ligger noe bak, som hun ikke vil at "alle og enhver" skal vite om. Kan vi ikke bare la det være sånn da? Hun har rett på NOE privatliv, selv om hun har en av Norges mest leste blogger.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Jo for all del, men hun velger å dele det med folk også... jeg har ikke sett noen annen overskrift om dette, så beklager at det forstyrrer deg. Som jeg sa, planlagt ks er helt ok, men det at babyen er for stor for henne å føde, den kjøper jeg bare ikke. Jeg tror som sagt fortsatt at hun ville ha 09.09.09 baby, og jeg er enig i at det er latterlig å henge seg opp i. Alikevel så har jeg klart å gjøre det !
Lavendel*06*10* Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Jeg følger bloggen hennes og synes hun virker som ei bra jente.. Men akkurat dette har jeg fundert på også.. Hun har vist om denne datoen LENGE... Det har man kunne lese på kommentarene hennes også.. Flau over at jeg bryr meg egentlig.. hehe...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Enig:) Linni virker som en kjempe søt jente, og jeg tror hun gjør seg litt dummere en hun egentlig er... De som har fulgt med på bloggen hennes vet jo at hun har visst at babyen skulle komme på denne datoen i flere uker, så planlagt var det nok. Jeg mener ikke at det er "teit" å ønske ks hvis man har fødselsangst ol, men man må da kunne stå for det også? For alt jeg vet kan hun jo ha smalt bekken, men det må hun da ha visst om ks planene en stund, og da blir det litt teit å late som om man skal føde vaginalt. Grunnen til at de gikk ut og bekreftet det var vel pga det bildet som lekket ut til media der man tydelig så at hun hadde tatt ks.. kan jo være det er pr hun er ute etter da, for hun har jammen eksponert både seg selv og svangerskapet for det det er verdt i disse månedene. men skal ikke klage jeg, er innom bloggen hennes flere ganger i uka. hehe..
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Jeg er kanskje litt for mye innom Anonymforumet da, for alle damene der inne blir helt vill i nikkersen hver gang Linni oppdaterer bloggen sin, hehe. Det ligger vel på fem innlegg om Linni og Dennis om dagen der inne ;-) Dette med at babyen hennes var "for stor" for vanlig fødsel, det er nok bare tøv ja, som du sier. Men vi vet ingen ting om den egentlige grunnen til at hun fikk ks, og jeg tror hun har diktet opp en "for stor"-historie for å holde det sånn. Jeg tror nok det finnes en ordentlig grunn til at hun fikk ks, men at hun ikke vil fortelle hele verden om det. Hun har kanskje fått tilbud om å velge en dato for ks, og valgt en stilig dato fordi hun kunne (det hadde jeg også gjort, hadde jeg fått velge). Egentlig syns jeg bare vi skal la det hele ligge, det er jo ikke vår sak uansett.
b_a_b_y_ Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Jeg er også enig i at hvis dama vil og skal ha privatliv, så bør hun gjøre litt for det selv også! Hun utleverer jo seg ganske mye til tider. Det som er litt kjedelig oppi dette er at jeg tror ikke det er like enkelt for "dama på gata" å få det som hun vil i forhold til slike ting! En venninne av meg gikk med tvillinger og det ble satt KSdato, den 31 desember. Hun reagerte STERKT på dette for hun mente det var helt teit å ta barna i siste dagen på året når de istedet kunne vente en dag å få komme på et annet år.(hun tenkte jo i forhold til skolestart og greier) Men den legen den gangen var ikke å rikke! Syns det bør være lik behandlig og ikke særbehandling kun for at man er kjent ( hvis det er tilfelle i denne saken med Linni)
♥2 små gull♥ Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Jeg kjenner også at jeg blir litt irritert og flau over meg selv for at jeg bryr meg om det Men jeg syntes det bare er så urettferdig og feil at en med et kjent navn skal få velge dato å føde på, og velge å ta keisersnitt og få dette lettere enn oss ikke-kjente. Hun var jo tidlig klar på at hun hadde fødselsangst og hadde lyst til å ta keisersnitt. Jeg går ut ifra at de fleste med termin rundt denne datoen hadde syntes det var litt ekstra stas og spsesielt å få nettopp DEN datoen og håpet å treffe den. Da blir det litt feil i mine øyne at den kjendis skal få viljen sin med å få keisersnitt nettopp denne datoen. Er jo en kjent sak at det er mange som gråter sine modige tårer i håp om å bli satt igang/få keisersnitt av div. grunner, men som ikke får det. Og JA, jeg er klar over at det sikkert ligger mer bak som vi ikke vet om, men når hun først har blottlagt hele livet og graviditeten sin som hun har gjort, så "forventer" folk å få høre resten også. Det er noe som skurrer her. Sånn, nå er jeg ferdig
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 En vennine av meg er 1.80 høy og veier 79 kilo. Hun er for liten til å føde. Hun var faktsik for liten til å få sønnen sin smo veide 2.3 kg. Linni ble som dere kanskje vet uplanlagt gravid så å velge dato kan hun jo ikke, terminen hennes er på onsdag denne uken og planlagt ks tas gjerne 7-10 dager før termin... Hvordan hun føder har vel vi ingenting med og det er merkelig å irritere seg over...
barney Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 Jeg fikk målt bekkenet mitt i siste liten før fødsel, har ett KS bak meg pga smalt bekken og en vanlig fødsel bak meg. Har fått beskjed om at jeg ikke vil klare å føde noe særlig større barn enn 3,8 kg. Så det kan jo hende at det stemmer? Bortsett fra det så vet jeg virkelig ingenting om denne dama, så kan ikke utale meg egentlig!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. september 2009 #13 Skrevet 15. september 2009 Men så har en jo de kjendisene som ikke vil føde vanlig for de mener de blir ødelagt nedentil... og derfor tar de KS... Jeg selv har 1 haste KS ( noe som jeg ikke ville ha) så har jeg 2 vanlig fødsler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå