Gjest Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 har ennå ikke tatt den og ungen er snart 18 mnd......noen råd???
Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Ta den når du føler det er riktig. Mitt personlige syn på saken er jo at den bør tas og ser ingen problemer med å følge programmet, men om du synes det blir for mye for en liten kropp så tar du den når du synes det passer. Men om du velger å ikke ta den i det heletatt, håper jeg du har satt deg inn i de sykdommene det vaksineres mot slik at du vet at også det valget innebærer en risiko. Husk, du er mamma og du bestemmer :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg har ikke gitt den til mine , og de er eldre enn din ;-) Jeg vil vente til de er eldre !
Gjest Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 har fulgt programmet hittil, men tenkte kanskje å vente til 2 års kontroll i april, men da blir jo dilemmat litt; hva hvis det blir utbrudd av disse sykdommene før den tid???
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hvor lenge har dere tenkt å vente? Min er 2år, og har ikke fått den enda. Og jeg er så usikker på når (om) hun skal få den...
Ranveig R Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Har utsett den ja. Lille skulle fått den i februar, utsett pga sjukdom Skulle fått den i mai, utsett pga liten vektoppgang og ventande gastrologisk utredning Skulle fått den i august, utsett pga ventande nevrologisk utredning No er ho 22 mnd og har altså ikkje fått den enno. Ho er ferdig utreda tidlegast i slutten av oktober, om ho er ferdig til dess skal ho få den på 2-årskontrollen i november tenker eg. Storebror fekk den ved 15 mnd, men eg gir den ikkje til lille før eg veit at ho er frisk og vil tåle den.
Gjest Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Ja, det er ikke lett å finne ut hva som er riktig for barna våre. Magefølelsen min sa meg at sykdommene er langt skumlere enn vaksinen, så da var det greit. Hva sier magefølelsen da? Det er da ikke så lenge igjen til 2-års kontrollen, så sannsynligheten for å få noe på den tiden er relativt liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå