Gå til innhold

Dere er så jævla ekle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som driver og rakker ned på foreldre som blir fratatt barna av barnevernet, og da mener jeg ikke der foreldrene har utøvd mishandling eller neglekt med vilje! Det virker nesten som dere fryder dere over andres lidelser.Det må være det mest smertefulle som kan hende ett menneske og hold de psykopatiske meningene deres for dere selv.Dere vet ikke alt

Og bare så det er sagt-nei jeg har ikke mistet barnet mitt til barnevernet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ENIG MED DEG!!!Syyntes folk her er helt motbydlige i måten det virker som de gosser og knur seg i hendene når noe sånt skjer..Ingen vet hva hele historien er!!

Og p.s jeg har heller ikke mistet barn til barneværnet

Skrevet

Det er en fryktelig trist situasjon, både for barna og for foreldrene.

Kvaliteten på den offentlige omsorgen er ofte sjokkerende lav, og desverre for mange barn er det bedre å være hos foreldre som har svekket omsorgsevne, enn å være i et offentlig aparat som svikter. Mange får desverre best omsorg hjemme, samme hvor mangelfull den omsorgen de får der er. Støttetiltak i hjemmet og opplering av foreldre, samt avlastninghjem, barnehage, og tett oppfølging i hjemmet er i de aller fleste tilfeller det aller beste alternativet.

Skrevet

jeg har sett mange rare situasjoner hvor barn burde vært fratatt (mor som lot 6åring være alene til 23 om kvelden, ute og festa og drakk, nye mannfolk et par ganger i uka, sugde mannfolk foran gutten osv osv), og jeg har sett situasjoner hvor BV ikke har hatt noe som helst å gjøre hvor de faktisk har blitt fratatt. Rene og pene klær, omsorgsfulle foreldre, sunne og blide. Ingen problem.

Så ja, er helt enig med deg HI, det er litt for mange her som er raske med å fordømme de som er blitt fratatt ungene sine. Hadde de opplevd det selv, så hadde nok pipa fått en annen lyd!

Er bare patetisk når folk gidder å uttale seg om ting de ikke har greie på...

Skrevet

Folk er sånn fordi de da kan "heve seg selv" og se ned på andre. De tror virkelig at de faktisk er bedre også! Håper de selv aldri rammes av noe sånt og må oppleve en sånn smerte det må være!

Jeg har heller ikke mistet barn til barnevernet!

Skrevet

Det er barn som ikke bør bo hos mor eller far. Det er barn som bør følges opp i hjemmet sitt av barnevernet mot mor og fars vilje (i dag er det ikke lov, slik at omsorgsovertagelse ofte må til når mor og far ikke vil samarbeider med bv)

Det er dog på tide og fornye barnevernet til vern for familien OG barna. Alle barn burde få en bistandsadvokat. Alle foreldre bør bli representert med advokat. Jeg ser klart at fylkesmann ordningen byr på etiske dilemmaer.

Skrevet

Spørsmålet er ikke hvorvidt noen barn burde bo hos foreldre eller ikke. Men om hva slags menneske man er som hetser folk som av ulike grunner ikke får lov å ha sitt eget barn boende hjemme.Det er så usmakelig at jeg blir nesten fysisk dårlig. Da mener jeg selvfølgelig i de tilfellene der foreldre gjør sitt beste, men rett og slett ikke strekker til

Skrevet

Helt enig, å tråkke på folk som ligger nede er lite sjarmerende.

Skrevet

Ja, fysj så ekle. Og det er stygt å rakke ned på folk i det hele tatt.

Men har du, HI, sett hva de du snakker om nå, sier om barnevernet, fosterforeldre og de som prøver å snakke barnets sak i mange tilfeller?

Jeg er iallefall sjokkert over mange av dem.

Søk barnevernet på youtube, og det er mange perverse egoister som dukker opp. Skummelt at de får lov å legge ut filmer av barna sine på denne måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...