*Rutletutt* Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Står på pk at jeg må være forsiktig i sollys, og har jo vært mye ute i fineværet i dag, men smurt meg med høy faktor - men har hatt en prikkende/sviende følelse i huden siden i ettermiddag, kan det være en slags bivirkning av antibiotikaen...?
Gjest Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jo, det hender at man får rødt utslett av antibiotika, særlig penicillin. Det er som regel ikke noe farlig da, men du kan jo alltids ringe legevakta hvis du er bekymret.
Mille** Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Kan være solen som gjør at huden har blitt litt sviende, blir fortere solbrent. Er det kun på de plassene som har vært eksponert for sollys da? Eller er det bikinivær i bergen kanskje? ;o)
*Rutletutt* Skrevet 14. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2009 I dag har det vært strålende vær her, men jeg har bare hatt bukse og singlett - og prikker mest på hendene og i ansiktet - selv om jeg smurte meg med 30...men ikke noe som er så plagsomt at jeg ikke holder ut, men bare litt småirriterende og rart...;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå