Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Mamma og pappa stemmer FRP. Mamma er ikke den skarpeste kniven i skuffen og er på en måte litt unskylt for hun gjør alltid det pappa gjør. Pappa burde vist bedre, han er lege og skulle ha et nogelunde reflektert syn på samfunnet. Han er god og snill og sosialist i praten. Grrrrr. Flau, flau, flau.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Ja ja, men de må ha gjort noe riktig, for du har iallefall dine egne meninger! I min familie har nesten alle stemt forskjellig (ingen har dog beveget seg lengre til venstre enn AP eller lengre til høyre enn Høyre. men det er greit å ha forskjellige meninger i en familie!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg er stolt over mine som stemmer ap og sv:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Du er i samme båt som meg, hi. Jeg tørr faktisk ikke fortelle vennene mine hvor familien min står politisk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg er flau over tanten min som stemmer SV...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Man skal ikke skamme seg over opphavet sitt. Kanskje de har grunner du ikke kan se med ditt unge sinn?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Jeg har faktisk ikke anelse hva familien min stemmer engang. Pappa har alltid holdt det hemmelig.
LinnisR83 Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde vært flau over å ha en slik datter som uttaler seg slik!! Makan!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Slapp av HI, du er ikke alene. Jeg ville også skjemtes BIG TIME dersom foreldrene mine stemte FrP. :-) Men nå er jeg tilfeldigvis vokst opp i en ekte arbeiderfamilie og både store og små stemmer går til det rød-grønne alternativer såvidt jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde ikke blitt sint eller flau, bare veldig veldig skuffet om mitt barn hadde uttalt seg sånn om meg som foreldre! Fy hvor stygg du er. Og du kaller nesten 1/4 av Norges befolkning for dumme? Kanskje heller noen faktisk begynner å våkne og komme seg ut av denne "komaen" som altfor mange har gått rundt i de siste 10-15 årene! Se hvordan verden og Norge er ferd med å bli da. Faktisk er det ikke miljøet som er den største trusselen her i verden som mange tydeligvis har som en av hjertesakene sine, så de velger rødgrønt. Nei, faren er alle de gale menneskene som velter inn over oss som ikke har noe her å gjøre. De tar faktisk opp plassen for ekte flyktninger osv. De som kommer seg hit er i flertall skurker med narkopenger og det som verre er. De fattige og hjelpeløse sitter igjen i hjemlandet, med en diktator som putter alle u-landsmidlene fra Norge rett i lomma!! Heia Frp! Rydd først opp i asylpolitikken, få ut de som ikke har noe her å gjøre og som tar opp midler som kunne vært brukt på skole, helse, unge og eldre OG miljø, så blir også Norge et godt og ikke minst trygt sted å leve!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 I familien vår stemmer vi forskjellig, men vil ikke si at jeg er flau over hva de andre stemmer. I vår familie har vi egne meninger og respekterer hverandre for det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Hadde daua om noen i min familie stemte sv eller frp.
LinnisR83 Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Det er godt hver enkelt individ har lov til å stemme hva de vil uten at andre skal bry seg! Hadde blitt forbanna om noen i min familie hadde blitt sur for at jeg stemte det jeg stemte. Det er MITT valg! Hadde blitt enda mer skuffet og forbannet om jeg fikk vite at dattera/sønnen min satt og kalte meg dum på en internettside som dette!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Det er ikke alle som står frem med navn og bilde vet du, LinnR83 *fødeFERDIG*. Dette er en generell, anonym debatt.
LinnisR83 Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 Det spiller da ingen rolle om det er anonymt eller ikke! Det er jo snakk om vanlig respekt for sine foreldre. Og la voksne folk få bestemme selv hva de skal stemme uten at man blir tatt for å være mindre smart.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 Jeg mener faktisk at FRP velgere er uspiselige og ville ha blitt skrekkslagen med tanke på å finne ut at min mamma eller pappa stemte frem disse drittsekkene.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #18 Skrevet 14. september 2009 Hvis du tar deg en titt på tv`n nå, anonym 23:49, så velger du faktisk å si at en GANSKE stor andel av Norge er uspiselige. Er ikke det litt kyniskt?
LinnisR83 Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 Helt sikkert riktig for deg anonym 23:49, men uansett hvor mye dritt du hadde slengt om dine foreldre (som jeg håpet du hadde holdt deg for god for) hadde det nok ikke gjort så mye forskjell. Er selv en reinspikket Venstre patriot, men om min mor eller far hadde stemt FRP, hadde jeg brydd meg mindre. Jeg vet at de er like gode fordi om de stemmer noe JEG ikke ville stemt.
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 14. september 2009 #20 Skrevet 14. september 2009 Jeg er stolt av at de fleste i familien min inkl meg selv stemmer FrP! Tror kanskje du burde lese litt om politikk før du uttaler deg...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #21 Skrevet 15. september 2009 Begge mine foreldre er uten utdannelse og stemmer AP ved hvert eneste valg. De orker aldri sette seg inn i hva partiet står for, eller hva de andre stpr for for den saks skyld. Men de er unnskyldt de også. Jeg er ikke flau over dem. De får stemme det de vil. Men HI, hva er "sosialist i praten"? Sånne som skriver "unskylt" til unnskyldt? 4 år til med sosialister i regjering. Argh! Flaut, flaut, flaut.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #22 Skrevet 15. september 2009 Jeg går ikke rundt og skryter av hva familien min stemmer. Synes det er rart at en hel familie stemmer det samme. Er dere virkelig så like? Finnes det ingen som tenker selv i familien deres?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #23 Skrevet 15. september 2009 Neida. Du dør ikke selv om mora og faren din stemmer FrP. Jeg har overlevd at mine stemmer arbeiderpartiet mot min vanilje i mange år. Utrolig hva man overlever i grunnen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #24 Skrevet 15. september 2009 Jeg skjønner deg faktisk jeg, HI! Og nei, jeg tror ikke at alle FrP-velgere er dumme, men FrP er populistiske, og noen velger dette partiet uten å sette seg godt nok inn i hva de faktisk står for. Jeg kan faktisk ikke fatte og begripe at så mange i Norge virkelig er enige i det FrP sier (men kanskje det bare er meg som er dum, hehe). I min familie har vi forskjellige meninger, og har vel stemt alt fra SV til H, men FrP er heldigvis helt utelukket for alle (men jeg har en litt fjernere slektning som har sittet på stortinget for FrP, og han er faktisk helt uspiselig!).
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #25 Skrevet 15. september 2009 Wow. Det må jeg si. Flaut fordi foreldrene dine stemmet på frp? Noe som heter å respektere andres valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå