Gå til innhold

Kirkevalget da? Noen som stemte der.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg ikke har peiling, og har heller ikke satt meg inn i det.

Så jeg lot være å stemme. Flere som meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skippet det glatt, da jeg er meget provosert over å faktisk ha fått valgkort, siden jeg er utmeldt av statskirken.

Skrevet

Jeg har også stått over. Jeg var ikke en gang klar over at jeg var ført opp som medlem i og med at jeg allerede har forsøkt å melde meg ut to ganger i mitt liv (tydeligvis er det vanskeligere gjort enn sagt). Jeg burde vel kanskje gjøre det enda en gang, men nå som jeg har fått noen flere år på baken synes jeg vel i grunn det er hyggelig at de mottar litt statsstøtte på mine vegne. Det er jo tross alt ganske mange som har glede av kirken.

Skrevet

og hvem stemmer man på? kristelig folkeparti? Hi hi hi!!! har virkelig ikke noe å fare med i den sammenhengen..

Skrevet

De ville ikke ha min stemme =)

Skrevet

Eg har stemt.

Har lite peiling på bisperådsvalget, men kjente eit par navn på lista. Soknerådsvalget er meir aktuelt for meg, så der har eg stemt med liv og lyst ;-D

Har vore valgvakt for kyrkjevalget i dag.

Skrevet

Jeg har stemt! Stemte på de som vil at kirken skal være åpen og inkluderende mot de homofile.

Skrevet

Jeg har stemt i "kirkevalget" for første gang. Har også stemt på de som vil at kirken skal være åpen og inkluderende mot de homofile.

Skrevet

Jeg ble ganske sinna da jeg fikk valgkort, siden jeg aldri har vært medlem i statskirken og mine foreldre også har vært utmeldt siden før jeg ble født. Siden jeg tydeligvis var snikinnmeldt, hadde min sønn også automatisk blitt ført opp. Å, provosert!

Så nei, stemte ikke. Men meldte meg og sønnen ut og krevde skriftlig bekreftelse på dette. Og det har jeg nå fått, den skal rammes inn, he he:)

Skrevet

Ja, gav mitt lille bidrag til en inkluderende, fordomsfri kirke skilt fra staten ;-)

Skrevet

Nei, jeg er ikke medlem av statskirka, men human etisk forbund. Men mannen min stemte på de mest homovennlige.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...