lavendelblomst Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 B-vitaminer.. Tar også jern, men det er vel ikke et vitamin, men mineral.
Expat Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg følte meg kjempelur, tok kombinasjon av Solaray multivit m jern (helsekost) og Møllers hjertegod (B+omega 3), da fikk jeg både "alle vitaminene", omega 3 OG totalt 400mg folat. Tok kombinasjonen i de første 4mnd, solaray resten.
vi har verdens fineste gull Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Ok, så det er altså ingen av dere som tar multivitaminer? Jeg husker sist da jeg var gravid. Da sa legen til meg at jeg måtte ta folsyre og multivitaminer, noe jeg også har begynt med nå etter at jeg fant ut jeg var gravid igjen. Men stemmer det at der er noe med for mye A-vitaminer i de? Bør jeg heller ta omega-3 + folsyre?
vi har verdens fineste gull Skrevet 14. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2009 400 mg folat??? Hihihihi:) Det var vel kanskje bittelitt for mye...
vi har verdens fineste gull Skrevet 14. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2009 Ja heller det;) Ellers snakker vi litt overdosering, hehe:)
mammasittgoll Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 jeg tar tablettkombinasjonen fra nycomed som heter "gravid", så tar jeg dagsanbefalingen for omega3 itilegg "gravid" inneholder de vitaminer og mineraler vi trenger, alt i ett:)...utenom omega3 da som jeg tar itilegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå