Gå til innhold

Hadde pult

Anbefalte innlegg

Skrevet

vettet ut av Bård Ylvisåker, om jeg hadde fått klørna i han!

NAM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem av dem er det?

Hadde uansett ikke pult noen av dem.

Skrevet

Han lyse :) Kan minne litt om han skuespilleren som døde ifjor. Han som spilte i Batman rett før han døde...husker ikke hva han heter. Spiller i Brokeback Mountain.

Skrevet

What?! Har du røyka, eller? Du kan da ikke mene at han fisen der ligner på Heath Ledger??

Skrevet

Jo det kan jeg :D Han ligner ikke, men KAN MINNE LITT OM, som jeg skreiv :)

Mmmmm....NAM!

Skrevet

jeg kunne lett ha pult han vegard jeg. han er digg han...

Skrevet

Å si at han eklingen Bård i det hele tatt minner om Heath Ledger er en diger fornærmelse. Det er INGENTING som minner om ham. Begge de brødrene er æsj........

Skrevet

de er aseksuelle begge to og ligner ikke på Heath Leadger på en flekk. Har du tunnelsyn?

Skrevet

Men la nå HI få syntes det da...Er litt enig jeg og. Kan minne om, faktisk som HI skriver.

Skrevet

Lett om jeg hadde tatt Bård...Han er helt sykt deilig.

Skrevet

Eneste jeg tenker når jeg ser de der er disse 3 tingene:

1) Æsj

2) Femi !

3) Klyser

Skrevet

I "Ylvis møter veggen" hadde Bård en fin forklaring på hvordan man skulle huske hvem som var hvem.

Vegar ligner på en negar (altså neger) fordi har han mørkt krøllete hår. En fin huskeregel for å plassere hvem som er hvem :)

Skrevet

Nei takk, det ville jeg ikke.

Finner ikke noe seksuelt i noen av de brødrene jeg.

Skrevet

JADA, du har sagt det nok ganger nå! Vi skjønner deg! Smaken er som baken...alle har en!

Skrevet

Vegard er jo den kjekkeste, selv om ingen av dem egentlig er helt min type ;)

Utrolig artig program det der "Hvem kan slå Ylvis?" da! Selv om jeg liker asiatiske variety shows bedre. De er morsomme, de Ylvis-brødrene! :D

Skrevet

syns faktisk han er litt nam jeg også :) hihi *fniser som en fjortis*

Skrevet

Begge to er jo så sjarmerende. Syntes ikke de er så veldig kjekke, men sjarmen gjør det meste, altså. Men ja, hadde ikke sagt neitakk til en liten sengevals med Bård :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...